اپل تبلیغاتی بیشتری را در اپ استور نمایش خواهد داد

شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در حال برنامه‌ریزی برای نمایش آگهی‌های تبلیغاتی در برگه‌ی Today اپ‌استور است. همچنین، این شرکت قصد دارد تبلیغاتی در برگه‌ی اختصاصی هر برنامه نمایش دهد.
تبلیغات

طبق گفته‌‌ی برخی منابع، اپل مشغول برنامه‌ریزی برای نمایش تبلیغات در برگه‌ی Today اپ‌استور و صفحه‌ی جداگانه‌ی هریک از اپلیکیشن‌ها است. مکان‌های تبلیغاتی جدید به مجموعه آگهی‌هایی اضافه خواهند شد که قبلاً در بخش جست‌وجوی اپ‌استور نمایش می‌یافت.

تبلیغات در برگه‌ی Today با فرمت کارت‌های بزرگ‌تر ظاهر خواهند شد؛ اما کادر آبی‌رنگ کوچکی با کلمه‌ی Ad (آگهی) در داخل آن زیر نام برنامه مشاهده خواهید کرد. آگهی‌ها در صفحات جداگانه‌ی برنامه‌ها نیز احتمالاً زیر سرصفحه‌ نشان داده خواهند شد و برنامه‌های مرتبط با اپلیکیشن مدنظر شما را پیشنهاد خواهند داد.

تبلیغاتی که در صفحه‌ی اختصاصی برنامه‌ها نمایش می‌یابند، مثل آگهی‌های بخش جست‌وجو با رنگ آبی مشخص خواهند شد تا آن‌ها را از سایر پیشنهاد‌ها متمایز کند. طبق اعلام ورج، آگهی‌دهندگان نمی‌توانند برنامه‌های خاصی را برای این نوع تبلیغات هدف قرار دهند. اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد:

تبلیغات بخش جست‌وجوی اپ‌استور فرصت‌هایی را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا کسب‌وکار خود را رونق دهند. آگهی‌های جدید مثل سایر پیشنهادهای تبلیغاتی ما براساس پایه‌ای مشترک ایجاد شده‌اند و فقط حاوی محتوایی از صفحات تأیید‌شده‌ی برنامه‌ها در اپ‌استور هستند و از همان استانداردهای دقیق حفظ حریم خصوصی پیروی می‌کنند.

این شرکت قصد دارد آزمایش تبلیغات جدید اپ‌استور را به‌زودی آغاز کند.

نیمه پایینی نمایشگر آیفون درحال نمایش جایگاه تبلیغاتی جدید اپ استور

(نمایش تبلیغات در بخش نتایج جستجوی اپ‌استور)

اپل اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ تبلیغات را درکنار نتایج جستجوی اپ‌استور نمایش داد و از ماه سپتامبر نیز، برای نمایش آگهی‌های شخصی‌سازی‌شده درخواستی به کاربران ارائه کرده است. آگهی‌های جدید نشان می‌دهند که اپل در حال‌ بررسی راهکارهای جدیدی برای کسب درآمد از اپ‌استور است و تبلیغات می‌تواند به ستون مهم‌تری برای این شرکت تبدیل شود؛ زیرا به رشد کسب‌وکار و خدمات آن کمک خواهد کرد. بااین‌حال، متأسفانه تبلیغات جدید برای کاربران، یعنی باید درکنار محتوای مدنظر در فروشگاه اپلیکیشن اپل، کارت‌های تبلیغاتی آبی‌رنگ و آزاردهنده‌ی بیشتری مشاهده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات