نتفلیکس سرویس اشتراکی مبتنی‌ بر تبلیغات خود را با همکاری مایکروسافت راه‌اندازی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نتفلیکس مایکروسافت را به‌عنوان شرکت تبلیغاتی برای راه‌اندازی سرویس اشتراکی که در آن آگهی نمایش داده حواهد شد، انتخاب کرد.
تبلیغات

نتفلیکس، مایکروسافت را به‌عنوان اولین شریک تبلیغاتی خود برای طرح اشتراکی ارزان‌قیمت‌تری که با نمایش آگهی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت، انتخاب کرده است. غول نرم‌افزاری ردموند برای برنده شدن در این معامله، شرکای بالقوه‌ی دیگر ازجمله گوگل و کامکست را شکست داده است. گرگ پیترز، مدیر ارشد محصول نتفلیکس در بیانیه‌ای که درمورد این همکاری منتشر شده، گفت:

مایکروسافت توانایی اثبات‌‌شده‌ای برای پشتیبانی از همه‌ی نیازهای تبلیغاتی ما دارد و با یکدیگر برای ایجاد یک سرویس جدید با پشتیبانی از آگهی‌ها کار می‌کنیم. مهم‌تر از آن، مایکروسافت انعطاف‌پذیری لازم را برای نوآوری در هر دو بخش فناوری و فروش و همچنین حفاظت از حریم‌خصوصی ارائه کرده است. البته قبل از راه‌اندازی سرویس جدید مبتنی‌بر تبلیغات، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شوند.

میخائیل پاراخین، رئیس واحد Web Experiences مایکروسافت در پست وبلاگی این شرکت گفت:

کاربران گزینه‌های بیشتری برای دسترسی به محتوای نتفلیکس خواهند داشت. بازاریابان که برای نیازهای تبلیغاتی خود به مایکروسافت مراجعه می‌کنند، به‌ مخاطبان نتفلیکس و محتوای دیجیتال این پلتفرم دسترسی خواهند داشت. همه‌ی آگهی‌های ارائه‌شده در این سرویس جدید، منحصراً ازطریق پلتفرم مایکروسافت دردسترس خواهند بود.

مایکروسافت در پایان سال ۲۰۲۱، سرویس Xandr را که یک بازار تبلیغاتی متصل به تلویزیون است، از AT&T خریداری کرد. Xandr یک پلتفرم فناوری دارد که از تبلیغات ممتاز پشتیبانی می‌کند و شامل Curate، Monetize، Xandr Invest و Invest.TV می‌شود.

خدمات تبلیغاتی مایکروسافت و شبکه‌ی مخاطبان آن، شامل راهکارهای رسانه‌ای خرده‌فروشی PromotelQ و پلتفرم تجربه‌ی مشتری برای بازاریابان است که بدنه‌ی اصلی سیستم تبلیغات دیجیتال این شرکت محسوب می‌شود.

مایکروسافت و نتفلیکس هیچ اشاره‌ای به مبلغ این معامله‌ی تبلیغاتی نکرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات