نتفلیکس، مایکروسافت را بهعنوان اولین شریک تبلیغاتی خود برای طرح اشتراکی ارزانقیمتتری که با نمایش آگهی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت، انتخاب کرده است. غول نرمافزاری ردموند برای برنده شدن در این معامله، شرکای بالقوهی دیگر ازجمله گوگل و کامکست را شکست داده است. گرگ پیترز، مدیر ارشد محصول نتفلیکس در بیانیهای که درمورد این همکاری منتشر شده، گفت:
میخائیل پاراخین، رئیس واحد Web Experiences مایکروسافت در پست وبلاگی این شرکت گفت:
مایکروسافت در پایان سال ۲۰۲۱، سرویس Xandr را که یک بازار تبلیغاتی متصل به تلویزیون است، از AT&T خریداری کرد. Xandr یک پلتفرم فناوری دارد که از تبلیغات ممتاز پشتیبانی میکند و شامل Curate، Monetize، Xandr Invest و Invest.TV میشود.
خدمات تبلیغاتی مایکروسافت و شبکهی مخاطبان آن، شامل راهکارهای رسانهای خردهفروشی PromotelQ و پلتفرم تجربهی مشتری برای بازاریابان است که بدنهی اصلی سیستم تبلیغات دیجیتال این شرکت محسوب میشود.
مایکروسافت و نتفلیکس هیچ اشارهای به مبلغ این معاملهی تبلیغاتی نکردهاند.
نظرات