مایکروسافت مجموعه پوشاک جدید Hardwear را با طرح‌‌هایی مثل ویندوز XP و MS Paint عرضه می‌کند

چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر به خرید لباس‌هایی با طرح محصولات مایکروسافت علاقه‌ دارید، این شرکت اکنون مجموعه پوشاکی با نام Hardwear معرفی کرده است که احتمالاً می‌تواند نظرتان را جلب کند.
تبلیغات

مایکروسافت با همکاری طراح پوشاک، گاوین متیو (Gavin Mathie) مجموعه‌ پوشاک اختصاصی خود را با نام Hardwear معرفی کرده است که شامل ۹ تکه ازجمله پیراهن، کلاه، شلوار بازی، ژاکت، شلوار گرمکن و ژاکت می‌شود.

TechSpot می‌نویسد، تی‌شرت‌های مجموعه‌ی Hardwear مایکروسافت با طرح‌هایی مثل آسمان آبی و تپه‌ی سبزرنگ نمادین ویندوز XP و همچنین طرح ابزارهای الهام گرفته از MS Paint عرضه می‌شوند.

آماندا اونیل، مدیر ارتباطات چندفرهنگی و اجتماعی مایکروسافت می‌گوید هر تکه از مجموعه لباس‌های Hardwear با طرحی ارائه می‌شود که معنایی پشت آن نهفته است. اونیل اظهار داشت:

کمپین Hardwear برای ما مثل آزمایش بود و گاهی ما را به‌چالش کشید اما چیزی که ما را به‌جلو سوق داد، انگیزه‌ای بود که برخی افراد با ارائه‌ی فرآیندها و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد خود، از آن برای بهبود دنیا بهره گرفتند. توجه به این نوع دیدگاه‌ها، می‌تواند مردم را از مسیر پیشرفت، به سمت هدف آن‌ها هدایت کند.

گاوین متیو، بنیان‌گذار و مدیر خلاق Supervsn است که در لس‌آنجلس استودیویی برای ساخت محصولات، محتوا و تجربیات خلاقانه، تأسیس کرده است.

پوشاک سری Hardwear مایکروسافت
پوشاک سری Hardwear مایکروسافت
پوشاک سری Hardwear مایکروسافت
پوشاک سری Hardwear مایکروسافت

محصولات سری Hardwear قیمت بالایی دارند که البته این مورد برای بیشتر لباس‌هایی که از چنین طرح‌های خاصی بهره می‌برند عادی است. ارزان‌ترین کالای این مجموعه کلاه آن است که با قیمت ۴۵ دلار به‌فروش می‌رسد. قیمت تی‌شرت‌های مجموعه نیز ۶۵ دلار و ژاکت سبزرنگ آن ۱۳۵ دلار تعیین شده است.

همه‌ی محصولات مجموعه‌ی Hardwear مایکروسافت در همه‌ی اندازه‌ها برای پیش‌سفارش دردسترس قرار دارند و ارسال آن‌ها از اوایل آگوست آغاز خواهد شد. اگر می‌خواهید این محصولات را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنید بهتر است سری به فروشگاه Xbox Gear بزنید که در آن صدها محصول با مجوز رسمی عرضه شده‌اند و قیمت بسیاری از آن‌ها کمتر از ۲۰ دلار است.

مایکرسافت احتمالاً خط تولید ژاکت‌های خود را نیز اواخر سال جاری به‌روز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات