هواوی به‌منظور گسترش کسب‌وکار خودروسازی خود قرارداد تجاری جدیدی با شرکت چری منعقد کرد

سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در جهت گسترش فعالیت‌های واحد خودروسازی خود، همکاری تجاری جدیدی با شرکت خودروسازی چری آغاز کرده است.
تبلیغات

کسب‌وکار خودروسازی هواوی در اقدامی جدید، سعی دارد فعالیت‌های خود را در بازار خودرو گسترش دهد. این شرکت در سال‌های اخیر به بسیاری از خودروسازان کمک کرده است تا مدل‌های مختلفی عرضه کنند که نه‌تنها ازنظر طراحی، بلکه ازنظر عملکرد نیز رضایت کاربران را جلب کرد‌ه‌اند.

به گزارش HuaweiCentral، هواوی قصد دارد مرزهای کسب‌وکار خودروهای هوشمند خود را جابه‌جا کند و برای رسیدن به این هدف، همکاری تجاری جدیدی با شرکت خودروسازی چری، آغاز کرده است.

هواوی پیش‌ از این با شرکت Jinkang New Energy همکاری می‌کرد، اما اکنون، شراکت تجاری خود را با گروه خودروسازی چری آغاز کرده است. ازطرف دیگر، این همکاری به توسعه‌ی یک خودرو هوشمند جدید و پیشرفته اشاره دارد. براساس اطلاعات منتشرشده، کسب‌وکار خودروسازی هواوی با همکاری چری درحال برنامه‌ریزی برای تولید محصول جدیدی هستند که با نام رمز E0X شناخته می‌شود. علاوه‌براین، Gao Xinhua، رهبری پروژه‌ی این خودرو الکتریکی را به‌عهده خواهد داشت.

اطلاعات به‌دست‌آمده از گزارش‌ها نشان می‌دهد چری درحال آماده‌شدن برای عرضه‌ی دو خودرو دیگر با نام رمز E03 و E0Y است. گفته می‌شود E03 یک سواری الکتریکی و E0Y نیز محصول شاسی‌بلند جدید این شرکت خواهد بود. این خودروهای هوشمند، از ساختار فولادی-آلومینیومی سبک‌وزن بهره خواهند برد و همچنین به پلتفرم محاسباتی بسیار قدرتمندی مجهز خواهند شد.

امکان دارد فعالیت هواوی به‌عنوان تولیدکننده‌ی خودرو باعث ایجاد نوعی سردرگمی میان طرفداران هواوی شده باشد. البته غول فناوری چینی به‌عنوان ارائه‌دهنده‌ی راهکار برای سایر شرکت‌های خودروسازی عمل می‌کند. این شرکت به‌تازگی با توسعه‌دهندگان بسیاری ارتباط برقرار کرده که ازجمله می‌توان به AITO و Avita اشاره کرد.

اگرچه شایعات زیادی درمورد همکاری‌های جدید هواوی منتشر شده، اما غول فناوری چینی درحال‌حاضر از افشای هرگونه اطلاعات در این‌ مورد خودداری کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات