خداحافظی با محدودیت ۲۸۰ کاراکتری؛ ارسال پست‌های طولانی در توییتر به‌زودی ممکن می‌شود

چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
توییتر خود را برای راه‌اندازی قابلیت ارسال پست‌های طولانی آماده می‌کند. این ویژگی در هفته‌های آینده دردسترس قرار خواهد گرفت و به‌معنای خداحافظی با محدودیت ۲۸۰ کاراکتری ارسال پست در این شبکه‌ی اجتماعی است.
تبلیغات

طبق گزارش TechCrunch، توییتر قصد دارد در هفته‌های آینده، ویژگی جدید وبلاگ‌نویسی خود موسوم به Twitter Notes را معرفی کند. در ماه‌های گذشته، بارها شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعاتی درباره‌ی این قابلیت جدید در توییتر بوده‌ایم.

جین‌ مانچون وانگ، محقق اپلیکیشن، در ماه می تصاویری از ویژگی جدیدی به‌ نام «یادداشت‌های توییتر» یا «مقالات توییتر» به‌اشتراک گذاشت که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های وبلاگی فرم‌بندی‌شده را با تصاویر و پیوند‌ها و توییت‌های جاسازشده منتشر کنند.

در ماه جاری میلادی نیز، محقق دیگری به‌ نام نیما اوجی اسکرین‌شات‌های بیشتری از این ویژگی منتشر کرد که در آن، گزینه‌هایی برای اشتراک‌گذاری پست‌ها با دنبال‌کنندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. این اسکرین‌شات‌ها نشان‌دهنده‌ی ابزارهایی برای ایجاد پیوندهای مستقل برای پست‌ها هستند تا بتوان آن‌ها را در سایر وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک گذاشت.

قابلیت Twitter Articles (مقالات توییتر)

به‌گزارش ورج، این ویژگی در‌حال‌حاضر با نام Notes شناخته می‌شود و در نسخه‌های آزمایشی اپلیکیشن توییتر ارائه شده است. اگرچه گفته می‌شود این قابلیت در هفته‌های آینده راه‌اندازی خواهد شد، احتمال دارد با طولانی‌ترشدن دوره‌ی آزمایشی، راه‌اندازی عمومی آن کمی بیشتر به‌تعویق انداخته شود.

اضافه‌شدن قابلیت ارسال پست‌های طولانی به توییتر می‌تواند شخصیت این شبکه‌ی اجتماعی را به‌‌شدت تغییر دهد؛ پلتفرمی که بیشتر آن را به پست‌های کوتاهش می‌شناسیم. گفتنی است توییتر ابتدا فقط از پست‌هایی با محدودیت ۱۴۰ کاراکتر پشتیبانی می‌کرد و پس‌ازآن در سال ۲۰۱۷، این محدودیت به ۲۸۰ کاراکتر تغییر کرد. توییتر احتمالاً از قبل مملو از صفحه‌های نوشتاری طولانی است که به‌شکل رشته‌هایی از توییت یا عکس‌های توییت‌شده از مقالات دیگران یا نوشته‌های خود کاربران به‌اشتراک گذاشته شده‌اند.

قابلیت یادداشت های طولانی توییتر

توییتر با اضافه‌کردن قابلیت ارسال پست‌های طولانی، به‌طور بالقوه می‌تواند از مزایای این نوع پست‌ها بیشتر بهره ببرد. انتشار مقاله‌‌ها یا یادداشت‌ها به‌طور مستقیم در توییتر، متن‌ها را برای اهداف بازاریابی و جست‌وجوهای فهرست‌سازی‌شدنی بهینه می‌کند.

این شبکه‌ی اجتماعی می‌تواند پست‌های طولانی را نیز با قابلیت‌ جدید خبرنامه‌های خود هماهنگ کند. در سال ۲۰۲۱، توییتر شرکت خبرنامه‌ی Revue را برای رقابت با شرکت‌هایی مثل Substack خرید و از آن زمان، خبرنامه‌های Revue را در پروفایل‌های کاربرانش ادغام کرده است. البته به‌نظر نمی‌رسد این ویژگی تا این‌ لحظه به محبوبیت چندانی دست یافته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات