گوگل اعلام کرد که به دلیل کم بودن کاربران ویندوز 8 و ویندوز فون قصد توسعه اپلیکیشن‌های خود در این پلتفرم‌ها را ندارد

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
گوگل برنامه خاصی برای ارائه اپلیکیشن‌های محبوب خود روی پلتفرم‌های ویندوزفون و ویندوز 8 ندارد و دلیل این امر نیز اندک بودن کاربران این پلتفرم‌ها اعلام شده است. البته گوگل اعلام کرده که در صورت افزایش اقبال کاربران به این پلتفرم‌ها در این بازار نیز حضور پیدا خواهد کرد.
تبلیغات

اگر مشتاقانه منتظرید تا اپلیکیشن‌هایی چون جیمیل یا گوگل درایو برای دستگاه ویندوز 8 یا ویندوزفون شما ارائه گردد، باید بگوییم که دارید سماق می‌مکید! گوگل فعلا قصد ندارد اپلیکیشن‌های خود را برای این پلتفرم‌ها ارائه کند، چرا که معتقد است کاربران آنها خیلی کم هستند. کلی بیور، رییس بخش مدیریت محصولات گوگل به V3 گفت:

ما برنامه‌ای برای تولید اپلیکیشن‌های ویندوز نداریم. ما در مورد سرمایه‌گذاری‌هایمان کاملا با احتیاط عمل می‌کنیم و در جاهایی که کاربران زیادی وجود دارند حضور خواهیم یافت. ویندوز فون و ویندوز 8 کاربران زیادی ندارند.

بیور در ادامه افزود که در صورت افزایش تعداد کاربران این پلتفرم‌ها، اپلیکیشن‌های گوگل برای آنها نیز ارائه خواهد شد. به نظر می‌رسد گوگل فعلا تمرکز اصلی خود را روی دو پلتفرم اندروید و iOS گذاشته است و در شرایط کنونی هیچ برنامه‌ای برای پلتفرم‌های مایکروسافت ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات