امکان اصلاح ویدیو بدون‌ نیاز به آپلود مجدد آن، در یوتیوب فراهم شد

پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام یوتیوب راهکار بهتری دراختیار تولیدکنندگان محتوا قرار داده است تا بدون نیاز به آپلود مجدد یک ویدئو بتوانند آن را اصلاح کنند.
تبلیغات

یوتیوب یک راه عالی برای اشتراک‌گذاری ویدیوها، ایجاد مخاطب و اشتراک‌گذاری خلاقیت شما محسوب می‌شود، اما رفع مشکلات ویدیوها روی این پلتفرم همیشه دشوار بوده است. یوتیوب اکنون روشی دراختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد تا بدون‌ نیاز به آپلود مجدد کل ویدئو، بتوانند آن را اصلاح کنند.

به گزارش 9to5Google، قابلیت جدید اصلاح ویدئو در یوتیوب، همان‌طور که از نام آن پیدا است، برای تصحیح ویدیوها درنظر گرفته شده است و به کاربران اجازه می‌دهد محتوای موردنظر خود را بدون حذف نسخه‌ی اصلی و بارگذاری مجدد نسخه‌ی جدید، اصلاح کنند.

روش کارکرد قابلیت اصلاح ویدئو جدید یوتیوب چگونه است؟

متأسفانه ویدئو اصلاح‌شده جایگزین نسخه‌ی اصلی آن نخواهد شد و درعوض اصلاحات اعمال‌شده به‌صورت متنی انجام می‌شوند. درواقع یک پنجره‌ی پاپ‌اپ در ویدیوها می‌تواند اصلاحیه‌ها را با نمایش دادن زمان آن‌ها، مشخص کند. یوتیوب در صفحه‌ی پشتیبانی خود توضیح داد:

برای اعمال اصلاحات در ویدیوی خود، گزینه‌ی Correction یا Corrections و سپس زمان و توضیح موردنظر را اضافه کنید. این بخش باید بعد از هر فصل ویدئو ظاهر شود. وقتی مخاطبان، ویدیوی شما را تماشا کنند، یک کارت اطلاعات شامل اصلاحیه‌ها مشاهده خواهند کرد.

نمونه‌ای از این ویژگی جدید در تصویر زیر، دکمه‌ی View Correction را نشان می‌دهد که در یک ویدئو ظاهر می‌شود و بخش‌هایی از متن اصلاحیه را توضیح می‌دهد. در ویدیویی در کانال Creator Insider توضیح داده شده است که دکمه‌ی View Correction فقط یک‌بار در نوار زمانی اولین اصلاح هر ویدئو نشان داده خواهد شد.

نمونه قابلیت اصلاحیه ویدیو در یوتیوب

بدیهی است که این قابلیت همچنان یک راهکار ایدئال محسوب نمی‌شود. تولیدکنندگان محتوا هنوز نمی‌توانند بدون حذف نسخه‌ی اصلی ویدئو و انتشار مجدد نسخه‌ی اصلاح‌شده، تغییری در محتوای آن اعمال کنند. درهرحال این قابلیت جدید در یوتیوب یک ارتقا مثبت است که کاربران از اضافه شدن آن خوشحال خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات