مجله Time تیم کوک را یکی از افراد تأثیرگذار دنیا در سال ۲۰۲۲ می‌داند

دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مجله‌ی تایم به‌تازگی فهرست افراد تأثیرگذار دنیا در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده است که در آن، نام تیم کوک، مدیرعامل اپل، نیز به‌عنوان یکی از افراد مؤثر و پرقدرت دیده می‌شود.
تبلیغات

به‌نوشته‌ی مک‌رومرز، تیم کوک، مدیرعامل اپل، به فهرست ۱۰۰ نفره‌ی تأثیرگذارترین افراد سال ۲۰۲۲ مجله‌ی تایم راه پیدا کرده است. تیم کوک توانسته است در دسته‌ی «تایتان‌ها» (افراد مؤثر و پرقدرت) مقام کسب کند. مجله‌ی تایم هرسال این فهرست را منتشر می‌کند تا با تأثیرگذارترین سلبریتی‌ها، مدیران شرکت‌ها، بازیگران، موسیقی‌دانان و... در سطح دنیا آشنا شویم.

این نخستین.باری نیست که نام تیم کوک در فهرست مجله‌ی تایم دیده می‌شود. او سال گذشته نیز در فهرست تأثیرگذارترین افراد قرار گرفته بود. در فهرست سال ۲۰۲۲، تیم کوک در دسته‌های مختلف شامل تایتان‌ها، هنرمندان، نوآوران، رهبران، اسطوره‌ها و پیش‌گامان حضور دارد.

پروفایل تیم کوک در مجله‌ی تایم را لورن پاول جابز نوشته است. او می‌گوید تیم کوک به‌عنوان مدیرعامل یکی از شرکت‌های بزرگ دنیا فردی دل‌سوز و منضبط است و تسلط زیادی روی کارش در اپل دارد. لورن پاول جابز می‌گوید ازآن‌جاکه محصولات و سیاست‌های اپل آثار گسترده‌ای روی جامعه می‌گذارد، شغل تیم کوک افزون‌بر دانش تجاری به دانش فلسفی نیز نیازمند است و کوک به‌خوبی ازپس این کار برمی‌آید.

بیش از یک دهه از نشستن تیم کوک روی صندلی مدیرعاملی اپل می‌گذرد و او اکنون نه‌تنها یکی از مدیران تحسین‌شده‌ی جهان است؛ بلکه به‌عنوان الگویی درزمینه‌ی رهبری اخلاقی و تخیل تکنولوژیک و انسان‌دوستی شناخته می‌شود.

سیمو لیو، زوئی کراویتز، میشل یئو، زندایا، آماندا سایفرد، اپرا وینفری، مری جی. بلایژ و کوینتا برانسون دیگر چهره‌های شاخصی هستند که در فهرست افراد تأثیرگذار سال ۲۰۲۲ مجله‌ی تایم حضور دارند. فهرست کامل را می‌توانید در وب‌سایت تایم مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات