اپل به توسعه‌دهندگان منتخب برای حضور در رویداد WWDC 2022 ایمیل ارسال می‌کند

یک‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل به توسعه‌دهندگانی که برای شرکت در رویداد WWDC انتخاب شده‌اند، ایمیل ارسال می‌کند. این رویداد روز دوشنبه ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) در اپل‌پارک برگزار خواهد شد.
تبلیغات

اپل از مدتی قبل، دریافت درخواست‌های توسعه‌دهندگانی را آغاز کرد که تمایل دارند در رویداد WWDC این شرکت حضور داشته باشند. غول فناوری مستقر در کوپرتینو اعلام کرد توسعه‌دهندگان درصورت انتخاب‌شدن تا ساعت ۶ عصر امروز از روند پذیرش خود مطلع خواهند شد. این دسته از توسعه‌دهندگان ایمیلی مبنی‌بر پذیرفته‌شدن برای حضور در WWDC دریافت خواهند کرد و باید تا ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) برای تأیید حضور خود به آن پاسخ دهند.

به‌گزارش Macrumors، فقط تعداد کمی از توسعه‌دهندگان برای حضور در رویداد WWDC 2022 اپل به پردیس اپل‌پارک دعوت شده‌اند. این شرکت می‌گوید که رویداد امسال تجربه‌ای یک‌روزه در اپل‌پارک خواهد بود و از توسعه‌دهندگان دعوت می‌شود تا از مرکز جدید توسعه‌دهندگان در این پردیس دیدن کنند. سال گذشته، اپل اعلام کرد در حال ساخت مرکز جدید توسعه‌دهندگان در محوطه‌ی اپل‌پارک است؛ اما جزئیات زیادی درباره‌ی آن ارائه نداد. اپل در بخشی از توضیحاتش گفت:

در ۶ ژوئن، میزبان تجربه‌ای یک‌روزه در اپل‌پارک خواهیم بود تا WWDC 2022 را آغاز کنیم. با سایرین در جامعه‌ی توسعه‌دهندگان گرد هم جمع شوید تا درکنار مهندسان و کارشناسان اپل، ویدئو نطق اصلی و State of the Union را تماشا و از مرکز جدید توسعه‌دهندگان بازدید کنید. مشتاقانه منتظر دیدن شما هستیم.

رویداد اپل‌پارک رایگان است و از همه‌ی اعضای برنامه‌ی توسعه‌دهندگان و برنامه‌ی توسعه‌دهندگان تجاری اپل دعوت شده است که درخواست‌ خود را برای حضور در این مراسم ثبت کنند. اگرچه این رویداد رایگان است، افراد منتخب باید خودشان به کوپرتینو کالیفرنیا سفر کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات