تعداد کاربران خدمات اشتراکی اپل به رکورد جدید ۸۲۵ میلیون مشترک رسید

جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کسب‌وکار خدمات اشتراکی اپل درحال تبدیل شدن به یکی از اجزای مهم درآمدزایی این شرکت است.
تبلیغات

اپل امروز گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ خود را ارائه کرد. علاوه‌بر گزارش رکوردشکنی ۹۷٫۳ میلیارد دلاری در درآمد این شرکت در این سه‌ماهه، اکنون مشخص شده این برند رکورد جدید دیگری در کسب‌وکار خدمات اشتراکی خود به‌ ثبت رسانده است.

به گزارش IMore، لوکا ماستری مدیر ارشد مالی اپل اعلام کرد تعداد مشترکان کسب‌وکار سرویس‌های خدماتی این شرکت به ۸۲۵ میلیون نفر رسیده که این موضوع نشان‌دهنده‌ی رشد ۱۶۵ میلیون مشترک در مقایسه با سال گذشته است. ماستری گفت:

با توجه به همه‌ی سرمایه‌گذاری‌هایی که در سال‌های اخیر انجام داده‌ایم، دستیابی به این رکورد بسیار خوشحال‌کننده است.

لوک ماستری می‌گوید تعداد مشترکان خدمات اپل اکنون به ۸۲۵ میلیون نفر رسیده که نسبت به سال گذشته ۱۶۵ میلیون مشترک افزایش یافته است.

مطمئناً اپل در سال‌های اخیر تمرکز زیادی روی مشاغل خدماتی خود داشته و دارد. این شرکت سرویس‌هایی مثل Fitness پلاس و تی‌وی پلاس را راه‌اندازی کرده که به‌ترتیب در حوزه‌ی تناسب اندام و اشتراک ویدئو فعالیت دارند. به‌نظر می‌رسد این دو سرویس و بهخصوص تی‌وی‌ پلاس، برای اپل موفقیت‌هایی به‌همراه داشته؛ اپل تی‌وی پلاس به‌تازگی اسکار بهترین فیلم را برای CODA کسب کرد.

متأسفانه اپل جزئیاتی بیشتری درمورد خدمات اشتراکی خود ارائه نکرده، بنابراین نمی‌دانیم تعداد مشترکان اپل موزیک در مقایسه با اپل نیوز چقدر است. اپل در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ به رکورد درآمد ۹۷٫۳ میلیارد دلار رسید که در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات