پس از ایلان ماسک، ظاهراً Thoma Bravo نیز به‌دنبال خرید توییتر است

شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از اینکه ایلان ماسک پیشنهادی ۴۳ میلیارد دلاری برای خرید توییتر ارائه کرد، اکنون به‌نظر می‌رسد شرکت Thoma Bravo نیز به خرید این شبکه‌ی اجتماعی علاقه‌مند است.
تبلیغات

برخی منابع روز جمعه اعلام کردند که شرکت Thoma Bravo با توییتر تماس گرفته است تا تمایل خود را برای خرید این شبکه‌ی اجتماعی مطرح کند. این در حالی‌ است که چند روز قبل ایلان ماسک پیشنهادی ۴۳ میلیارد دلاری برای خرید توییتر ارائه داد.

CNBC به‌نقل از برخی منابع آگاه اعلام کرده است دارایی‌های تحت مالکیت Thoma Bravo تا پایان دسامبر بیش از ۱۰۳ میلیارد دلار بوده و به توییتر اطلاع داده است که در حال بررسی پیشنهادی برای خرید این پلتفرم اجتماعی است.

منابع این خبر اعلام کرده‌اند که مشخص نیست Thoma Bravo برای پیشنهاد خود چقدر آمادگی دارد و درحال‌حاضر نمی‌توان با اطمینان گفت که این پیشنهاد محقق خواهد شد یا خیر. شایان‌ ذکر است که منابع این خبر درخواست کرده‌اند به‌دلیل محرمانه‌‌بودن موضوع، نامی از آن‌ها فاش نشود.

سخن‌گوی Thoma Bravo از اظهارنظر درباره‌ی این خبر خودداری کرده است و نمایندگان توییتر نیز هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده‌اند. این در حالی است که نیویورک‌پست نیز روز پنج‌شنبه گزارش داد که Thoma Bravo در حال بررسی پیشنهادی برای خرید توییتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات