ارسال سفارش از پشت‌بام مرکز خرید گرند پلازا در جدیدترین پروژه شرکت وینگ

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت وینگ در جدیدترین پروژه‌اش با استفاده از پهپاد از پشت‌بام مرکز خریدی در استرالیا سفارش‌ها را به مشتریان می‌رساند.
تبلیغات

شرکت وینگ (Wing)، زیرمجموعه آلفابت، برنامه‌ای آزمایشی طراحی کرده است که در آن، پهپادها محصولات فروخته‌شده را از پشت‌بام مراکز خرید به پرواز درمی‌آورند. درواقع، شرکت مذکور این برنامه را در بزرگ‌ترین بازار خود، یعنی لوگان استرالیا، آغاز کرده است. وینگ با گروه املاک خُرده‌فروشی استرالیا، Vicinity Centers، همکاری کرده است تا مدل جدید ارسال محصولاتش را در لوگان گرند پلازا آزمایش کند. لوگان مکانی است که پهپادهای وینگ سفارش‌ها را مستقیما به مشتریان ارسال می‌کنند.

به‌گزارش انگجت، وینگ در دو سال گذشته در لوگان فعالیت می‌کرده است؛ اما تاکنون مشاغل مجبور بوده‌اند محصولاتشان را در محل تحویل شرکت مستقر کنند. این اولین‌باری است که شرکتی فرعی فرایند تحویل کالا از محل را برای مشاغل انجام می‌دهد. از اواسط آگوست، وینگ پهپادهایش را از پشت‌بام گرند پلازا به پرواز در‌می‌آورد و سوشی، چای حبابی، اسموتی و سایر محصولات را در مرکز خرید تحویل می‌دهد. از امروز، پهپادها نیز داروهای بدون نسخه و محصولات مراقبت شخصی و زیبایی را به‌دست مشتریان می‌رسانند.

پهپاد شرکت وینگ

در شش هفته اول عملیات از گرند پلازا، پهپادهای وینگ ۲،۵۰۰ محموله به چندین حومه لوگان تحویل داده‌اند. آلفابت قصد دارد علاو‌ه‌بر افزایش پشتیبانی‌اش در مرکز فروش، محدوده پوشش تحویل را نیز گسترش دهد. جسی ساسکین، رئیس سیاست و امور اجتماعی وینگ در استرالیا، گفت اگر پروژه‌ پهپادهای گرند پلازا موفقیت‌آمیز باشد، این شرکت می‌تواند به‌طور بالقوه مدل‌های مشابه را در مراکز فروش دیگر ارائه دهد.

درحالی‌که باید دید آیا پروژه مذکور در مکان‌های دیگر نیز انجام می‌شود یا خیر، وینگ در لوگان کاملا موفق عمل کرده است. تابه‌حال، این شرکت در سال جاری بیش از ۵۰ هزار تحویل انجام داده است و در ماه آگوست گذشته، صدهزارمین ارسال محموله‌اش را جشن گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات