به‌روز‌رسانی الکسا برای کمک به افراد دچار اختلال گفتاری

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
آمازون در نظر دارد تا با به‌روزرسانی دستیار صوتی الکسا، استفاده از آن را برای افراد دچار اختلال گفتاری آسان‌تر کند.
تبلیغات

دستیارهای صوتی دیجیتالی و استفاده از هوش مصنوعی این دستگا‌ها به‌طورکلی مفهومی ایدئال به‌نظر می‌رسد؛ اما گاهی شرایط طبق انتظار پیش نمی‌رود؛ زیرا لکنت زبان یا بیان اشتباه کلمه‌ها هنگام صحبت‌کردن می‌تواند این دستیارهای صوتی را گیج کند.

به‌گزارش ubergizmo، آمازون در نظر دارد تا در به‌روزرسانی بعدی الکسا، قابلیتی به این دستیار صوتی اضافه کند که بتواند دستورها را آهسته‌تر پردازش کند تا افراد دچار اختلال گفتاری نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

شهزاد مواولا (Shehzad Mevawalla)، مدیر بخش تشخیص گفتار الکسا در آمازون، درباره به‌روز‌رسانی جدید این دستیار صوتی گفت:

الکسا قبل از هر چیز رابط کاربری صوتی است و ما همواره به‌دنبال راهی برای بهبود تشخیص گفتار برای همه سبک‌های گفتاری هستیم. برخی از مشتریان اعلام کرده‌اند که برای ارتباط با الکسا به زمان بیشتری قبل از پردازش دستورها نیاز دارند. ما در پاسخ به این نیاز، برای کمک به بهبود تعاملات با الکسا و ایجاد تجربه کاربری بهتر، این ویژگی را در به‌روزرسانی الکسا اضافه کرده‌ایم.

این قابلیت به‌صورت پیش‌فرض فعال نیست و افرادی که به زمان اضافی برای پردازش دستورهای خود نیاز ندارند، می‌توانند به همان روال قبل از الکسا استفاده کنند؛ اما درصورت نیاز، می‌توان این قابلیت را از قسمت تنظیمات الکسا فعال کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات