چند گوشی هوشمند دیگر سامسونگ به فهرست پشتیبانی گوگل استادیا اضافه شدند

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اکنون سرویس استریم بازی گوگل استادیا کاملا از سری گلکسی S21 و گلکسی نوت ۲۰ پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

استادیا سرویس استریم بازی گوگل است که امکان انجام بازی‌های کنسولی را در دستگاه‌های مختلف، ازجمله تلفن‌های هوشمند فراهم می‌کند. ازآنجاکه با این سرویس همه کارهای سنگین در فضای ابری انجام می‌شود، بازی‌های کنسول را می‌توان روی دستگاه‌های تلفن‌همراه به‌راحتی انجام داد.

به‌گزارش سام‌موبایل، چندین دستگاه سامسونگ از سال گذشته کاملا با استادیا سازگار شده‌اند. حال، گوگل این فهرست را با یازده دستگاه دیگر از این شرکت گسترش داده است. این گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 و گلکسی نوت ۲۰ را شامل می‌شود.

تبلت‌های سامسونگ نیز از استادیا پشتیبانی می‌کنند

از فوریه سال گذشته، استادیا برخی از گوشی‌های برتر سامسونگ را پشتیبانی کرده است. با تازه‌ترین به‌روزرسانی نیز، همه گوشی‌های سری گلکسی S از گلکسی S8 به‌بعد و گوشی‌های نوت از گلکسی نوت ۸ به‌بعد با استادیا کاملا سازگار هستند. از نظر فنی، امکان اجرای بازی‌های استادیا در همه دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد؛ با‌این‌حال، این مسئله به‌صورت آزمایشی انجام شده است. گوگل فهرستی دارد که در آن، اسامی تمامی دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از سرویس استریم بازی استادیا ذکر شده است.

اسامی موجود در فهرست مذکور گوشی‌های هوشمند سامسونگ و سایر تولیدکنندگان را شامل می‌شود. این دستگاه‌ها بهترین تجربه ممکن هنگام استفاده از استادیا را بدون نیاز به هیچ‌گونه تغییر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به کاربر ارائه می‌دهند. ازآنجاکه بازی‌ها ازطریق اینترنت پخش می‌شوند، بدیهی است که اتصال به اینترنت بسیار مهم است.

در این فهرست، علاوه‌بر گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا اسامی گلکسی S21 و S21+ و S21 اولترا به‌چشم می‌خورد و در آن، نام برخی از تبلت‌های برتر سامسونگ نیز وجود دارد؛ ازجمله گلکسی تب S5e، تب S6، تب S7 و S7+، گلکسی تب A و A7.

جالب است بدانید که نام جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ هنوز در این فهرست دیده نمی‌شود. این در حالی است که می‌توان ادعا کرد گلکسی Z Fold 3 بهترین گزینه برای پشتیبانی رسمی استادیا است. بااین‌همه، هنوز نمی‌توان گفت این دستگاه چه زمانی از استادیا پشتیبانی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات