فعالیت سرویس گوگل استادیا ادامه خواهد داشت

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری معتقد هستند سرویس گیمینگ گوگل استادیا، پروژه‌ای شکست‌خورده است؛ اما یکی از اعضای آن اعلام کرده که این سرویس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
تبلیغات

یکی از پرحاشیه‌ترین سرویس‌های گیمینگ که اخیراً معرفی شدند، سرویس استریم استادیای گوگل بود که انتظار می‌رفت موفقیت‌ گسترده‌ای کسب کند؛ اما پروژه‌ی گوگل به شکلی که این شرکت انتظار داشت، پیش نرفت و از نگاه بسیاری از کاربران و حتی رسانه‌ها، پروژه‌ای شکست‌خورده محسوب می‌شود.

استادیا قرار بود سرویسی متفاوت باشد و بتواند دنیای بازی را متحول سازد؛ اما در جلب بازی‌سازها و همچنین کاربران ناموفق ماند. حال به گزارش GamingBolt، نیت آهارن، بازاریاب ارشد پروژه استادیا، طی مصاحبه‌ای از آینده این سرویس ابراز امیدواری کرد. به اعتقاد او، سرویس استریمینگ استادیا همچنان زنده است و به راه خود ادامه خواهد داد. آهارن در بخشی از گفت‌وگوی خود تأکید کرد که گوگل در حال همکاری با شرکای ناشر و بازی‌ساز خود است تا از عرضه بازی‌های بزرگ پیشرو در سرویس استادیا اطمینان حاصل کند. وی توضیح داد:

ما در مسیر درستی قرار داریم و در سال ۲۰۲۱ میلادی بالغ‌ بر صد بازی جدید برای مشترکین این سرویس عرضه خواهد شد. ما برای تبدیل کردن استادیا به بهترین مکان ممکن برای بازی کردن روی دستگا‌ه‌هایتان تلاش می‌کنیم. آن دسته از افرادی که به این موضوع باور ندارند، باید توجه داشته باشند که چگونه ما به صحبت‌ها و قول و قرارهای خود رنگ واقعیت می‌بخشیم. استادیا به‌واسطه شرکای بزرگ خود همچون کپکام، الکترونیک آرتز، اسکوئرانیکس، یوبیسافت و ... رشد زیادی داشته است.
مقاله‌های مرتبط:

    با انتشار آثار بزرگی جون Judgment Remastered، بازی Resident Evil Village و Disco Elysium – The Final Cut وضعیت سرویس گوگل استادیا امیدوارکننده به نظر می‌رسد. حال باید منتظر ماند و دید گوگل چطور می‌تواند ناامیدی و بی‌‎اعتمادی ایجادشده بین اهالی صنعت بازی‌ ویدئویی را از بین ببرد و افراد را برای استفاده از سرویس خود ترغیب کند؟

    حال نوبت شما است تا نظرات خود در مورد آینده سرویس‌های گیمینگ و به‌خصوص استادیا را با ما به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات