آسان‌ترشدن کار با بیکسبی پس از نصب جدیدترین به‌‌روزرسانی آن

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
جدیدترین به‌روزرسانی بیکسبی کار با آن را آسان‌تر می‌کند.
تبلیغات

به‌گزارش gsmarena، به‌روزرسانی جدید بیکسبی دردسترس کاربران سامسونگ قرار گرفته است که تجربه آن‌ها را بهبود چشمگیری می‌بخشد. با این به‌روزرسانی بیکسبی هوشمندتر نمی‌شود؛ اما پس از نصب آن می‌توان راحت‌تر از این دستیار صوتی استفاده کرد.

ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که دیگر دستور Hi Bixby به آموزش احتیاج ندارد و همین مسئله تنظیمات اولیه را از همیشه آسان‌تر می‌کند. منو پاسخ به درخواست صوتی شما نیز اصلاح شده و دیگر کل صفحه را اشغال نمی‌کند؛ بلکه فقط در قسمت کوچکی نشان داده می‌شود تا بتوانید به‌راحتی و بدون مزاحمت به آن دسترسی داشته باشید. این بخش به‌طور پیش‌فرض ۱۵ ثانیه در آنجا می‌ماند؛ اما گزینه‌ای برای تنظیم زمان آن وجود دارد.

یکی از تغییرات مهمی که در نگاه اول مشخص نیست، این است که پاسخ‌های دستیار صوتی شخصی‌سازی‌شده خواهد بود. بیکسبی با گذشت زمان از تنظیماتتان مطلع می‌شود و درصورت فعال‌بودن گزینه Personalized Bixby، پاسخ‌های خاصی به نیازهای شما ارائه می‌دهد.

همچنین، گزینه‌ای برای قراردادن آیکون دستور سریع روی صفحه اصلی به‌منظور اجرای سریع‌تر و راحت‌تر بیکسبی اضافه شده است. این به‌روزرسانی از قبل در فروشگاه گلکسی سامسونگ موجود است؛ اما شاید مدتی طول بکشد تا به همه بازارها برسد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره قابلیت‌های اضافه‌شده به دستیار صوتی سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات