گلکسی اسمارت تگ معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اسمارت تگ سامسونگ در مراسم معرفی گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ معرفی شد.
تبلیغات

سامسونگ علاوه‌بر گوشی‌های گلگسی S21 و گلکسی ایر بادز پرو، محصول جدیدی به نام گلکسی اسمات تگ معرفی کرد. این گجت نقش ردیاب بلوتوثی را ایفا می‌کند و می‌تواند محل قرارگرفتن آیتم‌های مختلف و حتی حیوانات خانگی را به شما نشان دهد. گلکسی اسمارت تگ ۲۹ ژانویه با قیمت ۲۹ دلار راهی بازار می‌شود. این محصول از فناوری Bluetooth Low Energy بهره می‌برد و می‌‌توان آن را به حلقه دسته‌کلید متصل کرد.

گلکسی اسمارت تگ به‌راحتی با گوشی هوشمند کاربران ارتباط برقرار می‌کند و به‌واسطه اپلیکیشن اسمارت تگ محل قرارگرفتن آیتم‌های مختلف را روی نقشه نشان می‌دهد. زمانی هم که به اسمارت تگ نزدیک می‌شوید، صدای از آن تولید می‌شود که می‌توان راحت‌تر آن را پیدا کرد. البته سامسونگ در تصمیمی عجیب به این موضوع اشاره کرده که گلکسی اسمارت تگ فقط با گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی کار می‌کند. در‌واقع، این محصول با آیفون و سایر گوشی‌های اندرویدی سازگار نیست.

گلکسی اسمارت تگ سامسونگ از ویژگی UWB یا Ultra Wideband پشتیبانی نمی‌کند. یکی از ویژگی‌های UWB این است که باعث می‌شود اشیای مختلف خود را در محیط پیدا کنند. اینکه چرا این ویژگی روی اسمات تگ سامسونگ قرار نگرفته، هنوز مشخص نیست. البته سامسونگ مدل دیگری از گلکسی اسمارت تگ را معرفی کرده که اسمارت تگ پلاس نام دارد. این مدل از ویژگی UWB پشتیبانی می‌کند و قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ راهی بازار شود. قیمت این محصول هم ۳۹ دلار اعلام شده است.

برای آشنایی بیشتر با این محصول بهتر است ویدئو زیر را ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات