گلکسی بادز پرو با قیمت ۱۹۹ دلار معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در مراسم معرفی گوشی‌های گلکسی اس ۲۱، هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو را رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو را در مراسم معرفی گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ به‌نمایش درآورد. براساس ادعای سامسونگ، بادز پرو ۱۹۹ دلاری بهترین محصول این شرکت در حوزه هدفون‌های بی‌سیم خواهد بود. گلکسی بادز پرو از‌نظر طراحی شبیه گلکسی بادز پلاس است؛ اما مؤلفه‌هایی از زبان طراحی گلکسی بادز لایو هم در آن دیده می‌شود. طراحی بادز پرو دیگر شبیه لوبیا نیست و ظاهر متالیک و براقی همانند کیس‌هایی دارد که به‌همراه این محصول عرضه می‌شوند.

طراحی جدید گلکسی بادز باعث شده است فاصله میان گوش و باد به‌حداقل برسد. این موضوع راحتی بیشتری برای کاربران به‌همراه می‌آورد. مهم‌ترین ویژگی گلکسی بادز پرو انتقال بهترین تجربه صوتی به کاربران است. این محصول از ووفر ۱۱ میلی‌متری و توییتر ۶٫۵ میلی‌متری بهره می‌برد. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول پشتیبانی از حذف نویز محیطی اکتیو است. این ویژگی محیط داخل گوش را کاملا مسدود می‌کند و باعث می‌شود صدای مزاحم به گوش کاربر نرسد.

سامسونگ حالت صدای محیط را روی این هدفون متحول کرده و اکنون کاربران می‌توانند صداهای اطراف خود را به میزان ۲۰ دسبیل تقویت کنند. گلکسی بادز پرو به‌صورت خودکار متوجه صحبت‌کردن کاربر می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، به‌صورت خودکار صدای موسیقی را کاهش می‌دهد و به حالت صدای محیط سوئیچ می‌کند.

هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو

بنابر ادعای سامسونگ، گلکسی بادز پرو یکی از بهترین میکروفن‌ها را در بین تمام مدل‌های بادز موجود دارد. سه میکروفن داخلی روی گلکسی بادز پرو قرار گرفته تا صدایی کاملا شفاف در زمان تماس‌های صوتی و تصویری منتقل شود. یکی از این میکروفن‌ها به تکنولوژی SNR یا Signal-to-Noise-Ratio مجهز شده که می‌تواند صدای پس‌زمینه را از بین ببرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این هدفون بی‌سیم داشتن محافظ باد است. این تکنولوژی باعث شده است باد کمترین تأثیر را روی کیفیت مکالمات بگذارد. سامسونگ ویژگی دیگری هم روی گلکسی بادز پرو قرار داده که قبلا روی ایرپادز پرو اپل دیده بودیم. گلکسی بادز پرو به تکنولوژی صدای ۳۶۰ درجه مجهز شده و این تکنولوژی هم از ویژگی Dolby Head Tracking برخوردار است. این قابلیت در زمان تماشای ویدئو با گوشی یا تبلت‌های سامسونگ خودنمایی می‌کند و بادز پرو متوجه می‌شود شما در حال تماشای کدام محصول هستید و بلافاصله صدای آن را پخش می‌کند.

گلکسی بادز پرو در حالت فعال‌بودن قابلیت حذف نویز محیطی اکتیو، حداکثر پنج ساعت موسیقی پخش می‌کند. اگر این ویژگی غیرفعال باشد، این مدت به هشت ساعت افزایش می‌یابد. ناگفته نماند کیس در‌نظر‌گرفته‌شده برای این هدفون بی‌سیم هم کمک می‌کند درمجموع، گلکسی بادز پرو درصورت فعال‌بودن قابلیت حذف نویز محیطی اکتیو ۱۳ ساعت و درصورت غیرفعال‌بودن حذف نویز محیطی اکتیو ۲۰ ساعت بیشتر کار کند.

گلکسی بادز پرو ضد آب است

گفتنی است گلکسی بادز پرو از گواهی IPX7 نیز بهره می‌برد که باعث شده در‌برابر عرق مقاوم باشد. طبق اعلام سامسونگ، گلکسی بادز پرو در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و بنفش عرضه خواهد شد؛ ولی پیش‌خرید آن از امروز شروع و فردا (۱۵ ژانویه) راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات