پوشش زنده زومیت از کنفرانس WWDC 2020 اپل [نسخه آفلاین اضافه شد]

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
امسال نیز همچون سال‌های گذشته، در زومیت نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل یا 2020 WWDC را پوشش می‌دهیم. این مراسم از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه ۲ تیر آغاز می‌شود.
تبلیغات

طبق رسم هرسال، اپل قرار است در رویداد WWDC 2020 با تمرکز بر بخش نرم‌افزاری، انواع سیستم‌عامل‌‌های خود را به‌روز کند. این همایش جهانی معمولا هرسال اواسط خرداد در شهر سن‌خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شد؛ ولی امسال به ابتدای تیر موکول شد. دلیل تأخیر هم این بود که اپل تصمیم گرفت از بیم ویروس کووید ۱۹ برخلاف سال‌های گذشته، این رویداد بین‌المللی را کاملا آنلاین برگزار کند.

WWDC سال ۲۰۲۰ دوم تیر از ساعت ۱۰ صبح به‌وقت منطقه‌ی پاسیفیک (ساعت یک بعدازظهر به وقت منطقه‌ی زمانی شرقی آمریکا) و با رویداد ویژه کی‌نوت آغاز خواهد شد. محل برگزاری کی‌نوت اپل‌پارک است و علاقه‌مندان مستقیما و ازطریق وب‌سایت اپل و اپلیکیشن‌های اپل دولوپر و اپل تی‌وی و یوتیوب می‌توانند این رویداد را مشاهده کنند.

باتوجه‌به شایعه‌های گذشته، به‌نظر می‌رسد iOS 14 با نام iPhoneOS معرفی شود و براساس حجم تغییرات گرافیکی، جان تازه‌ای به دستگاه‌های آیفون بدهد. در این رویداد، درباره‌ی دیگر سیستم‌عامل‌های اپل نیز صحبت خواهد شد. به‌نظر می‌رسد سیستم‌عامل مک مبتنی‌بر چیپ ARM نیز در این کنفرانس پا به‌میدان بگذارد. تغییرات گسترده برای iPadOS و اضافه‌شدن ویژگی‌‌های جدید، ازجمله ثبت عملکرد خواب برای WatchOS، دور‌از‌انتظار نیست.

این رویداد به‌صورت ویدئویی از زومیت پوشش داده خواهد شد و می‌توانید از کانال زومیت در آپارات و صفحه اینستاگرام زومیت دنبال کنید.

نسخه آفلاین از رویداد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات