درخواست مایکروسافت از کارمندان بخش سیاتل برای دورکاری از خانه

پنج‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت از کارمندان بخش سیاتل خود خواسته است که برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به‌صورت دورکاری کار کنند.
تبلیغات

با شیوع بیماری کرونا، شرکت‌‌های مختلف ایالات متحده دست به اقدام پیشگیرانه زده و از کارمندانشان خواسته‌اند که به‌صورت دورکاری و از خانه‌هایشان فعالیت کنند. حال اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه مایکروسافت نیز به جمع این شرکت‌ها پیوسته است.

مایکروسافت این اقدام را از بخش سیاتل، پس از اعلام ابتلای افرادی در نزدیکی مرکز این بخش و کالیفرنیا، شروع کرده است.

ردموندی‌ها از کارمندان بخش سیاتل و همچنین منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو خواسته‌اند که در صورت امکان تا روز ۲۵ مارس (۶ فروردین) در خانه‌هایشان بمانند و از خانه به انجام وظایفشان بپردازند. کرت دلبین، یکی از مسئولان بلندپایه مایکروسافت، در پست بلاگی به کارمندان این شرکت گفت:

با استفاده از این اقدامات نه‌تنها امنیت سلامت خود را تضمین خواهید کرد؛ بلکه محیط کار را نیز برای همکارانی که ‌می‌بایست در شرکت حضور فیزیکی داشته باشند، ایمن‌تر خواهد کرد.

در پست منتشر شده کرت دلبین به افرادی اشاره شده که حضور آنها در شرکت یا محیط کاری دیگر مانند اعضای بخش دیتاسنتر، بخش فروش و... ضروری است. در ادامه پست آمده که ردموندی‌ها از دستورالعمل‌های دولت برای ضدعفونی‌سازی محیط کاری پیروی می‌کنند.

مسئولان مایکروسافت از کارمندان این شرکت خواسته‌اند که سفرهای کاری به سیاتل و کالیفرنیا را کنسل کنند، مگر اینکه سفر آنها ضروری باشد. همچنین از کارمندان خواسته شده که به مناطق مشکوک به آلودگی ویروس کرونا مانند برخی از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای لاتین سفر نکنند.

طبق آمار اعلام شده در روز چهارشنبه، ۳۹ گزارش ابتلا به بیماری کرونا در سیاتل رسما تایید شده است که از بین این بیماران ۱۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در کالیفرنیا نیز اولین مرگ به علت بیماری کرونا رسما تایید شده است. تا این لحظه سیاتل بیشترین گزارش‌های ابتلا به بیماری کرونا در ایالات متحده را دارد.

مایکروسافت برای کارمندان خود دستورالعمل‌هایی را اتخاذ کرده است که شامل گفت‌وگوی خصوصی در محیط اداری را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید و با یکدیگر فاصله‌ای به اندازه ۶ فیت (۱/۸ متر) داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات