رایان رینولدز به یکی از مالکان اصلی مینت موبایل تبدیل شد

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سرمایه‌گذاری ستارگان سینما در کسب‌و‌کارهایی غیر از عالم پرده نقره‌ای، پدیده‌ی تازه‌ای نیست. رایان رینولدز نیز به‌تازگی مالکیت شرکتی در زمینه ارائه خدمات بی‌سیم موبایل را از آن خود کرد.
تبلیغات

رایان رینولدز، بازیگر مشهور فیلم ددپول با خرید بخشی از سهام مینت موبایل، به یکی از مالکان این شرکت ارائه خدمات بی‌سیم موبایل تبدیل شد.

شرکت مینت موبایل در سال ۲۰۱۶ با هدف ارائه مستقیم خدمات وایرلس ارزان‌قیمت و باکیفیت موبایل به مشتریان آغاز به‌کار کرد. رینولدز در این‌باره می‌گوید:

شاید این‌کار [سرمایه‌گذاری سلبریتی‌ها در شرکت‌های فناوری] چندان مرسوم نباشد اما من به همین دلیل به آن علاقه‌مند شدم. سلبریتی‌ها معمولا روی محصولات لوکسی مثل برندهای بهداشتی محافظ پوست یا نوشیدنی‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. [دلیل علاقه من این بود که] مینت موبایل در حالی خدمات مقرون به‌صرفه بی‌سیم موبایل ارائه می‌کند که مردم آمریکا به‌طور متوسط ماهیانه ۶۵ دلار برای این خدمات می‌پردازند و من از اینکه برای دستیابی عملی و ارزان به این فناوری ضروری تلاش می‌کنم، بسیار خوشحالم.

به‌گفته‌ی مینت موبایل، رینولدز از این پس در اتخاذ تصمیمات استراتژیک و بهبود بازاریابی و ارتباطات این شرکت به آن‌ها کمک خواهد کرد.

پیش از این رایان رینولدز با خرید سهام یک شرکت تولید نوشیدنی با نام Aviation Gin، مالکیت آن را به دست گرفته بود و از طریق صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت گسترده‌ای به تبلیغ آن می‌پرداخت. همچنین او در تبلیغی دیگر برای فیلم جدید خود در نتفلیکس، با دست‌مایه‌ی طنز قراردادن تبلیغات نوشیدنی‌اش، تلویزیون QLED سامسونگ را تبلیغ کرده بود.

این‌طور به‌نظر می‌رسد که رینولدز قصد دارد در زمینه سرمایه‌گذاری، پا جای پای ستاره‌های مشهور هالیوودی بگذارد که از این راه به درآمدهای هنگفتی رسیده‌اند.

برای مثال رابرت دنیرو با تأسیس رستوران‌های نوبو که نوبویوکی ماتسوهیسا، سرآشپز ژاپنی آن است، در حال حاضر ۴۰ شعبه در سراسر جهان دارد. اشتون کوچر به‌عنوان یکی از بنیانگذاران شرکتی سرمایه‌گذار در فناوری با نام A-Grade Investment، در شکل‌گیری تعدادی از موفق‌ترین کسب‌وکارهای حوزه فناوری مانند اوبر و اسپاتیفای و AirBnb سهیم بوده است. جورج کلونی نیز، هم‌بنیانگذار یک شرکت تولید نوشیدنی است که به گفته نشریه فوربس، در حال حاضر ۷۰۰ میلیون دلار ارزش دارد و در ده سال آینده به شرکتی با ارزش یک میلیارد دلار تبدیل خواهد شد. جسیکا آلبا نیز یکی از بنیانگذاران شرکت آنست است که در زمینه‌ی فروش محصولات زیبایی و لوازم بهداشتی مخصوص کودکان فعالیت دارد و ارزش آن ۱/۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

ROBERT DENIRO NOBU RESTAURANTS
ASHTON KUTCHER
GEORGE CLOONEY
JESSICA ALBA HONEST CO
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات