آگهی پیش‌فروش نکسوس ۴ ال‌جی پرده از برخی جزئیات این محصول برداشت: اندروید ۴.۲ آبنبات پاستیلی، پردازنده چهارهسته‌ای S4

پنج‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی و گوگل در آستانه معرفی اولین محصول مشترک خود در راستای برنامه نکسوس گوگل هستند و این محصول روز ۲۹ اکتبر (۸ آبان) با نام رسمی نکسوس ۴ ارائه خواهد شد. اما درحالی‌که هنوز ۴ روز به معرفی این محصول زمان باقی مانده کمپانی بریتانیایی فروش گوشی Carphone Warehouse در صفحه پیش‌فروش این محصول بسیاری از جزئیات این گوشی هوشمند را برملا کرده است. در ادامه با جزئیات بیشتر این گوشی از جمله نوع پردازنده، نمایشگر، ابعاد و قیمت این گوشی آشنا خواهید شد.
تبلیغات

مشخصات نکسوس ۴، اولین همکاری ال‌جی با برنامه نکسوس گوگل که شایعات فراوانی حول آن وجود داشت، توسط یک کمپانی بریتانیایی فروش گوشی لو رفت. صفحه پیش‌فروش رسمی این محصول در سایت Carphone Warehouse قرار گرفت و آن طور که در این سایت ذکر شده نمایشگر آن ۴.۷ اینچ با رزولوشن ۷۶۸×۱۲۸۰ است.

سایر ویژگی‌های این محصول شامل اندروید ۴.۲ (که همچنان نام آبنبات پاستیلی را با خود یدک خواهد کشید)، پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon S4، یک دوربین ۸ مگاپیکسل و NFC است. در ادامه این آگهی پیش‌فروش، جزئیات بیشتری از این گوشی آمده که می‌توان به ضخامت ۹.۱ میلی‌متری و ۸ گیگابایت حافظه داخلی آن اشاره نمود.

ویژگی‌ محتملی که به نظر می‌رسد در نسخه ۴.۲ اندروید از آن رونمایی خواهد شد ویژگی Gesture Typing نام دارد. به کمک این ویژگی می‌توان روی کیبورد مجازی انگشت را از روی حرفی به حرف دیگر کشید و متن مورد نظر را تایپ نمود.

این فروشگاه بریتانیایی در آگهی پیش‌فروش نکسوس ۴ قراردادهای ماهانه با سرویس‌دهندگان مخابراتی Vodafone و O2 را ارائه می‌دهد. در تمام این قراردادها هزینه اولیه برای خرید این گوشی وجود ندارد و هزینه ماهانه بنا به نوع سرویس انتخابی از ۳۱ پوند در ماه شروع می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که سفارش‌هایی که هم‌اکنون صورت می‌گیرند روز ۳۰ اکتبر (یعنی فردای کنفرانس پیش‌روی گوگل) به دست مشتریان خواهد رسید.

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید از سیستم‌های داخلی Carphone Warehouse به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد مدل بدون سیم‌کارت یا آنلاک نکسوس ۴ قیمت ۳۸۹.۹۵ پوند خواهد داشت و در دو رنگ مشکی و سفید موجود خواهد بود.

nexus-4-preorder-middle

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا ویژگی‌های سخت‌افزار ی قدرتمند و اندروید خام جدید روی این گوشی نکسوس می‌تواند موفقیت آن را تضمین کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات