تصاویری از قاب آیفون ۱۱ با محل مخصوص قرارگیری قلم اپل منتشر شد

جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از قاب محافظ آیفون ۱۱ پرو با شکاف مخصوص قرارگیری اپل پنسل در پشت دستگاه، برای پیش‌فروش در وب‌سایت خرده‌فروشی انگلیس قرار داده شد که احتمال پشتیبانی نسل جدید آیفون از قلم را تقویت می‌کند.
تبلیغات

پیش‌تر گفته شده بود که احتمال عرضه‌ی آیفون ۱۱ با پشتیبانی از اپل پنسل وجود دارد. حال شاهد انتشار تصویری از محصول یکی از تولیدکنندگان قاب محافظ آیفون هستیم که در قسمت پشت قاب محافظ آیفون ۱۱ پرو، شکافی برای قرار دادن اپل پنسل تعبیه شده است.   

 Olixar، ازطریق وب‌سایت خرده‌فروشی Mobile Fun UK، فهرستی از قاب‌های محافظ آیفون ۱۱ پرو را برای پیش‌فروش به‌نمایش گذاشته است. علاقه‌مندان می‌توانند نمونه‌ی مخصوص گوشی هوشمند جدید کوپرتینونشین‌ها را با قیمت ۲۰ پوند پیش خرید کنند. در وب‌سایت مربوطه تنها تصویری از قاب دستگاه به‌همراه شکاف طراحی‌شده برای اپل پنسل دیده می‌شود و اطلاعات بیشتری ارائه نشده است. 

اپل پنسل

در قسمت توضیحات محصول، اطلاعات چندانی در مورد طراحی قاب جدید و شکاف مربوط به محل قرارگیری اپل پنسل ارائه نشده و تنها سازنده‌ به این نکته اشاره کرده است که طراحی قاب آیفون ۱۱ پرو می‌تواند ضمن محافظت از اپل پنسل، کار کردن با قلم هوشمند را برای کاربران راحت‌تر کند.

در قسمتی از متن توضیحات محصول در وب‌سایت خرده‌فروشی می‌خوانیم:  

قاب محافظ گوشی هوشمند آیفون ۱۱ پرو از چرم طبیعی مرغوب، با طراحی زیبا، محصولی نفیس است که توسط شرکت Olixar تولید شده است. قاب محافظ دارای شکافی برای قرار دادن اپل پنسل بوده و به‌‌خوبی می‌‌تواند از قلم هوشمند دستگاه محافظت کرده و همچنین کار کردن با آن را برای کاربران راحت‌تر کند. 
اپل پنسل

در وب‌سایت خرده‌فروشی، قاب‌های محافظ مشکی و طوسی‌رنگ با قلم نقره‌ای و قاب محافظ قهوه‌ای رنگ با قلم طلایی‌رنگ نمایش داده شده‌‌اند. درحالی‌که نسل اول و دوم اپل پنسل تنها به‌رنگ سفید به بازار عرضه شده‌اند. به‌نظر می‌رسد قاب محافظ Olixar تنها برای آیفون ۱۱ پرو بالارده‌ طراحی شده است. ظاهرا شرکت تولیدکننده‌ی قاب محافظ معتقد است که تنها نسخه‌ی بالارده‌ی آیفون از اپل پنسل پشتیبانی می‌کنند. 

در وب‌سایت MobileFun، قاب‌های محافظ بیشتری مربوط به آیفون ۱۱ فهرست شده‌ که مناسب گوشی‌های آیفون با دوربین مربع‌شکل است. البته به‌نظر نمی‌رسد قاب‌های فهرست‌شده در این قسمت، ارتباطی به گوشی‌های هوشمند معرفی نشده داشته باشد. اما این نخستین تصویری است که از قاب محافظ آیفون با شکاف نگهدارنده‌ی اپل پنسل رویت می‌شود. 

اپل پنسل

طی چند سال گذشته، شایعه‌های مختلفی در مورد پشتیبانی گوشی‌های هوشمند آیفون از اپل پنسل منتشر شده است. اما تاکنون چنین قابلیتی در هیچ یک از نسخه‌های آیفون تعبیه نشده است. ماه گذشته یکی از تحلیلگران مالی اعلام کرد که احتمالا آیفون ۱۱ از اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد. 

درنهایت باید منتظر بمانیم ببینیم کوپرتینویی‌ها قصد دارند گوشی‌های هوشمند نسل بعدی خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه کنند. به‌نظر می‌رسد رویداد رونمایی بعدی اپل در تاریخ ۱۰ سپتامبر برابر با ۱۹ شهریورماه برگزار شود. البته کوپرتینونشین‌ها هنوز تاریخ برگزاری رویداد را به‌صورت رسمی تأیید نکرده‌اند. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع آیفون‌های اپل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع گوشی‌های موبایل اپل در کنار گالری تصاویر رسمی همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات