اسپاتیفای امکان اضافه کردن آهنگ را در نسخه اندروید فراهم می‌کند

سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
برنامه‌های استریم امروزه توانسته‌اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند، اسپاتیفای یکی از این برنامه است. طبق گزارش‌های جدید، اسپاتیفای قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را به نسخه اندروید خود اضافه کند.
تبلیغات

آیا در گوشی شما آهنگ‌های خاصی وجود دارند که تقریبا پیدا کردن آن‌ها در برنامه‌های استریم موسیقی غیر‌ممکن است؟ شاید دیگر لازم نباشد که برای پخش آن‌ها از یک برنامه جداگانه استفاده کنید. جین مانچون وونگ، که به‌خاطر کشف ویژگی‌های جدید آزمایشی در برنامه‌ها شهرت دارد، در گزارشی اعلام کرده است که؛ اسپاتیفای در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که به کاربران گوشی‌های اندرویدی این امکان را می‌دهد تا آهنگ‌های موجود در حافظه تلفن خود را به برنامه اسپاتیفای وارد کنند؛ این کاربران می‌توانند در کنار برترین آهنگ‌های موجود در این برنامه، به آهنگ‌ها و ریمیکس‌های غیررسمی خود، گوش دهند.

البته این تنها ویژگی جدید آزمایشی اسپاتیفای نیست، این شرکت همچنین در حال آزمایش ویژگی «ذخیره برای بعد» در قسمت پادکست‌ها است؛ این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ها و پادکست‌های مورد علاقه خود را برای پخش شدن در پرواز، ذخیره کنند. اسپاتیفای امید‌وار است که بتواند فهرست قسمت پادکست‌ها را تغییر دهد و اطلاعات و جزییات مربوط به آن‌ها را در یک صفحه جدا‌گانه، نمایش دهد. همچنین این شرکت در‌حال طراحی و ساخت یک نمایشگر کتابخانه‌ای است که می‌تواند به‌صورت خود‌کار یک فهرست پخش جدا‌ی از آهنگ‌های مورد علاقه شما، ایجاد کند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که این ویژگی‌ها در نسخه اصلی و در زمان عرضه آن وجود داشته باشند؛ همچنین امکان وارد کردن آهنگ‌ها در سیستم آی‌او‌اس وجود ندارد. اگر این ویژگی‌ها عرضه شوند، می‌توانند اسپاتیفای را به یک فروشگاه یکپارچه در بخش صوتی و موسیقی تبدیل کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات