از طریق عملیات پشتیبان‌گیری در ویندوز فون ۸ می‌توانید SMS هایتان را با سرویس Hotmail یا Outlook.com همگام‌سازی نمایید

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد مایکروسافت تمام تلاش خود را می‌کند تا به عنوان سومین رقیب در میان پلتفرم‌های موبایل شناخته شود و برای نیل به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. پشتیبان‌گیری و همگام‌سازی در اندروید و به خصوص iOS بسیار راضی‌کننده است، اما به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا در این زمینه سیستمی کامل و بی‌نقص را ارائه نماید. در ادامه با جزئیات فرایند پشتیبان‌گیری در ویندوز فون ۸ آشنا می‌شوید.
تبلیغات

منابع نزدیک به بخش ویندوز فون ۸ مایکروسافت می‌گویند که این کمپانی بزرگ نرم‌افزاری، به کاربرانی که با حساب مایکروسافت در این سیستم عامل همراه Sign in کنند، قابلیت‌های ویژه پشتیبان‌گیری اعطا می‌کند.

وقتی شما ویندوز فون ۸ را برای اولین بار راه‌اندازی می‌کنید، یک صفحه ویژه، کاربران را به استفاده از حساب مایکروسافت تشویق می‌نماید تا بتوانند اطلاعات خود را روی دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنند. در این صفحه ابتدایی به معرفی قابلیت‌های همگامسازی تصاویر، موزیک‌ها، مخاطبین، اسناد و... با PC یا Xbox شما پرداخته می‌شود. البته هنوز خبر رسمی مبنی بر امکان همگام‌سازی با Xbox منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد مایکروسافت این قابلیت را از طریق SkyDrive فراهم خواهد ساخت.

قابلیت‌های پشتیبان‌گیری در ویندوز فون ۸ شامل امکان بارگذاری تصاویر و ویدئوها روی SkyDrive، همگام‌سازی SMS و MMS با Hotmail یا Outlook.com و همگام‌سازی تنظیماتی مثل تم، حساب‌های کاربری و صفحات محبوب در اینترنت اکسپلورر نیز می‌شود.

لیست برنامه‌ها و تنظیمات شخصی برنامه‌ها نیز بخشی از فرایند پشتیبان‌‌گیری خواهند بود. گزینه‌هایی در ویندوز فون ۸ وجود دارند که قبلا در ویندوز موبایل یا ویندوز فون‌های قدیمی‌تر وجود نداشتند. به عنوان مثال مایکروسافت تجربه‌ پشتیبان‌گیری مشابهی را برای کاربران iOS از طریق iCloud یا گزینه‌های پشتیبان‌گیری خود گوگل در اندروید، فراهم می‌آورد. ما منتظریم تا روز چهارشنبه در نیویورک، غول نرم‌افزار دنیا پرده از جزئیات بیشتر مربوط به سیستم عامل همراه خود، بردارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات