قیمت هوم هاب، نخستین اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر گوگل مشخص شد

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هوم هاب، نخستین اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر گوگل با قیمت ۱۴۹ دلار از تاریخ ۳۰ مهرماه به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

گوگل در جریان رویداد بزرگ رونمایی خود، هوم‌ هاب نخستین اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر خود را معرفی کرد. اسپیکر هوشمند گوگل با نام گوگل هوم‌ هاب (Google Home Hub) علاوه بر پشتیبانی از گوگل اسیستنت، از نمایشگر نیز بهره می‌برد. 

علاقه‌مندان به خرید هوم هاب می‌توانند از همین امروز این اسپیکر هوشمند را پیش خرید کند. همچنین قرار است هوم هاب از تاریخ ۳۰ مهر (۲۲ اکتبر) در فروشگاه‌های خرده‌فروشی ایالات متحده، انگلستان و استرالیا عرضه شود. هوم هاب، اسپیکر جدید گوگل در رنگ‌های آبی، مرجانی، زغالی و سفید و با قیمت ۱۴۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

هوم هاب

هوم هاب تمامی قابلیت‌های اسپیکرهای هوشمند هم‌رده‌ی خودش را دارا است، ولی مزیت دیگری هم دارد. کاربران می‌توانند با کمک نمایشگری که در اختیار دارند، به‌ صورت بصری کارهایی را که با اسپیکر انجام می‌دهند مشاهده کنند. همین مزیت می‌تواند رقابت خوبی برای هوم هاب جدید گوگل و سایر رقبای بازار ایجاد کند. 

با توجه به اینکه اسپیکر هوشمند جدید گوگل دارای نمایشگر است، قیمت ۱۴۹ دلاری آن می‌تواند برای برخی از کاربران بسیار مناسب باشد. چون با پرداخت این قیمت می‌توان از مزایای یک اسپیکر هوشمند، در کنار یک نمایشگر هوشمند بهره برد. از آنجایی که هوم هاب می‌تواند تصاویر و عکس‌های گوگل فوتوز را نمایش و ویدئوهای یوتیوب را در اختیار کاربر قرار بدهد و در عین حال با گوگل اسیستنت کار کند و از تمامی قابلیت‌های اسپیکرهای هوشمند بهره‌مند باشد، قیمت ۱۴۹ دلار می‌تواند برای کاربرانی که به‌دنبال یک اسپیکر هوشمند تمام و کامل هستند، مناسب باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات