هواوی استفاده از باتری بزرگتر در گوشی میت 20 پرو را تایید کرد

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تولیدکننده‌ی چینی هواوی به‌صورت رسمی تأیید کرد که در گوشی میت 20 پرو از باتری بزرگتری استفاده خواهد شد؛ باتری ظرفیتی بیشتر از ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت.
تبلیغات

هواوی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی خود را به بزرگترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند تبدیل کند؛ اما وقتی صحبت از سود فروش به میان می‌آید، همواره این اپل است که در جایگاه بالاتر قرار دارد. با این حال رقابت بین تولیدکنندگانِ بزرگ گوشی‌های هوشمند با شدت ادامه داد و در حالی که اپل و سامسونگ رقابت شدیدی با یکدیگر دارند، هواوی و گوگل مؤفق شده‌اند در سال‌های اخیر شکافی را بین آن‌ها ایجاد کنند.

در مسیر پیروزی، Huawei باید از گوشی‌های جذابی رونمایی کند. حال به‌نظر می‌رسد که میت ۲۰ پرو هواوی یکی از همان دستگاه‌هایی است که می‌تواند خیل زیادی از کاربران گلکسی نوت ۹، پیکسل ۳ ایکس ال و نسل بعدی آیفون ۱۰ را به خود جذب کند.

طبق شایعات پیشین، هواوی برای این دستگاه سنگِ‌تمام خواهد گذاشت و سخت‌افزار قدرتمندی چون پردازنده‌ی توانمند کرین ۹۸۰ را در کنار ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در آن استفاده خواهد کرد؛ همچنین نسخه‌های دیگرِ این دستگاه با پیکربندی‌های قدرتمندتری در دسترس خواهند بود.

اکنون به‌لطف گزارشی جدید خبردار شده‌ایم که پرچمدار آتی چینی‌ها از باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد تا در استفاده‌ی روزانه، نگرانی اتمام شارژ گریبانِ کاربران را نگیرد. نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی این موضوع، تأیید رسمی شرکت هواوی است. آن‌ها در بیانیه‌ای جدید، رسماً تأیید کرده‌اند که Mate 20 Pro از باتری بزرگتری نسبت به گوشی پی ۲۰ پرو بهره خواهد برد.

برخلاف سامسونگ که در اوایل ماه آگوست تصمیم به رونمایی از گلکسی نوت ۹ گرفته است؛ بعید به‌نظر می‌رسد که هواوی از میت ۲۰ پرو تا اواخر ماه جاری معرفی به‌عمل آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات