فیسبوک هر هفته شماری از بازی‌های فوتبال لالیگا و سری آ را استریم می‌کند

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق توافق «Eleven Sports» با فیسبوک هر هفته یک بازی لالیگا و سری A روی این شبکه‌ی اجتماعی پخش آنلاین می‌شود.
تبلیغات

شبکه‌ی «ایلوِن اسپورتس» با فیسبوک به توافقی در زمینه‌ی پخش آنلاین رسیده است و از این پس هواداران اروپایی فوتبال می‌توانند هر هفته یکی از بازی‌های فوتبال اروپا را به صورت رایگان تماشا کنند. 

بر اساس این همکاری هر هفته یکی از بازی‌های فوتبال اروپا برای پخش آنلاین از طریق صفحه Eleven Sports در فیسبوک انتخاب می‌شود. پوشش بازی‌های سری A ایتالیا در این توافق، با پخش اولین بازی کریستیانو رونالدو برای یوونتوس آغاز می‌شود که ۲۷ مرداد (۱۸ آگوست) برگزار می‌شود. 

پخش بازی‌های لیگ اسپانیا نیز یک روز جلوتر از بازی یوونتوس آغاز می‌شود و طی آن خیرونا جمعه‌شب ۲۶ مرداد به مصاف وایادولید می‌رود. در پخش زنده‌ی دومین بازی لیگ اسپانیا هم تیم برجسته‌ی والنسیا که پس از سال‌ها به لیگ قهرمانان برگشته است، با مربی جدیدش یعنی مارسلینو میزبان اتلتیکو مادرید است.

«دنی مِنکِن» رییس بخش مدیریت گروهی شبکه‌ی ایلوِن اسپورتس در این رابطه می‌گوید:

با وجود این همکاری جدید با فیسبوک می‌توانیم برنامه‌های اصلی‌مان را به شکلی عالی پخش کنیم و آنها را در اختیار مخاطبان جدید و مختلفی قرار بدهیم. این همکاری می‌تواند مجددا سلطه‌ی بی‌چون‌و‌چرای ما را بر صنعت جهانی پخش برنامه‌های ورزشی اثبات کند.ما در همه بازارهای جهانی‌مان می‌خواهیم همان جایی گام برداریم که مخاطبان می‌خواهند. هدف ما این است که به جامعه هواداران خدمت کنیم، در خصوص محتوایی که پخش می‌کنیم تعاملات و چالش‌هایی را ایجاد کنیم و در عین حال مطمئن باشیم که همواره در دسترس کاربران هستیم. پخش رایگان و منحصربه‌فرد محتوای شبکه روی فیسبوک به ما کمک می‌کند به این اهداف به عنوان بخشی از سیاست‌های جدیدمان در زمینه پخش برسیم. 

فیسبوک هم در خصوص این همکاری اظهارنظر کرده است؛ «رایز بیر» رهبر بخش ورزش‌های زنده‌ی فیسبوک در این زمینه می‌گوید: 

بسیار هیجان‌زده هستیم که همکاری قوی‌مان را با Eleven Sports شروع کرده‌ایم و بستری رایگان را در انگلیس و ایرلند برای پخش برخی از بازی‌های این فصل ایجاد کرده‌ایم. این همکاری نشان می‌دهد که فیسبوک به تعهدات‌اش در زمینه‌ی کمک به شبکه‌های مختلف برای جذب مخاطبان جدید، جان بخشیدن به برند آنها و ارائه‌ی یک تجربه‌ی دیداری فوق‌العاده برای دوست‌داران ورزش در این شبکه‌ی اجتماعی پایبند است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات