تعداد کاربران سرویس اپل موزیک از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشت

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که تعداد کاربران سرویس اپل موزیک به بیش از ۱۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.
تبلیغات

اپل از چندی پیش امکان استفاده از این سرویس را برای کاربران اندرویدی مهیا کرده که به نظر می‌رسد همین موضوع باعث افزایش تعداد کاربران اپل موزیک شده است.

براساس اطلاعات ارائه شده تعداد کاربران سرویس اپل موزیک به بیش از ۱۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است. رقیب اصلی اپل موزیک یا همان اسپاتیفای در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد.

اپل سرویس استریم موسیقی خود را در ماه ژوئن سال گذشته ارائه کرد. در اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی تیم کوک، مدیرعامل اپل اعلام کرد که این سرویس دارای بیش از ۶.۵ میلیون نفر کاربری است که حق اشتراک ماهیانه‌ی خود را پرداخت می‌کنند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط تیم کوک در بازه‌ی زمانی اشاره شده، این سرویس استریم از وجود ۱۵ میلیون کاربر بهره می‌برد که از این تعداد حدود ۶.۵ میلیون نفر حق اشتراک ماهیانه پرداخت می‌کنند.

اطلاعات ارائه شده در مورد میزان کاربران سرویس استریم موسیقی اپل موزیک با انتشار گزارشی از جانب فایننشال تایمز، منتشر شده است. بنابر اطلاعات ارائه شده افزایش میزان کاربران این سرویس موسیقی پس از ارائه‌ی این سرویس برای کاربران گجت‌های اندرویدی اتفاق افتاده است.

سرویس اپل موزیک با حق اشتراک ماهیانه ۱۰ دلار در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا عرضه شده است. بسیاری از افراد فعال در زمینه‌ی موسیقی امیدوارند تا این سرویس بتواند با افزایش محبوبیت، افول صنعت موسیقی دیجیتال را که در سال‌های اخیر گریبان آن را گرفته، نجات دهد.

همانطور که اشاره کردیم در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر عضو ماهیانه دارد که حق اشتراک این سرویس را پرداخت می‌کنند. تعداد کاربران کل این سرویس ۷۵ میلیون نفر است.

منبع recode

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات