پنکه های سقفی که با آیفون کنترل می‌شوند در CES 2016 معرفی شدند

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
در نمایشگاه CES 2016 محصولات متنوعی در گروه‌های مختلف معرفی شده‌اند. اما در این مقاله قصد داریم تا یک ایده‌ی ساده که حالا تبدیل به محصولی قابل عرضه در این نمایشگاه شده است را به شما معرفی کنیم. شرکت هانتر دو پنکه‌ی سقفی هوشمند را در این نمایشگاه معرفی کرده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت Hunter  ‌از فرصت ایجاد شده در CES 2016 استفاده کرده تا دو پنکه سقفی هوشمند خود را در این نمایشگاه معرفی کند. این دو مدل با نام‌های سمفونی و سیگنال مجهز به وای فای داخلی هستند که به کمک آن می‌توانند به عنوان بخشی از هوم کیت اپل بوده و در سیستم خانه‌ی هوشمند این شرکت حضور داشته باشند. اگر مایل هستید تا پنکه‌ای داشته باشید که به محض ورود به خانه روشن شود، شرکت Hunter‌ این نیاز شما را پوشش داده است. 

جان الکساندر- مدیر عامل شرکت هانتر در این رابطه می‌گوید:

این پنکه‌ها زیبا هستند، قیمت مناسبی دارند، کیفیت بالایی دارند و از وای فای نیز پشتیبانی می‌کنند. درست در جشن ۱۳۰ سالگی شرکتمان محصولات توسعه یافته خوبی برای اشتراک با مشتریانمان داریم و افتخار می کنیم که در سال ۲۰۱۶ سمفونی و سیگنال را به بازار عرضه می‌کنیم. 

سمفونی دارای قیمت ۳۲۹ دلاری است و از پلاستیک سفید رنگ ساخته شده است. این در حالی است که مدل سیگنال تنها ۵۰ دلار قیمت دارد و ظاهری مانند نیکل و چوب دارد. اگرچه شاید این ایده که یک پنکه سقفی با آیفون یا سیری کنترل شود کمی عجیب است، ولی به هر حال می تواند ایده‌ی جالبی به نظر برسد. چرا که معمولا پیدا کردن کنترل از راه دور پنکه‌ها خود یکی از چالش‌های کاربران بوده است. انتظار میرود این دو پنکه سقفی در فصل بهار به بازار عرضه شوند. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات