اسپاتیفای، ۴ اردیبهشت مراسمی برای معرفی محصول جدیدش برگزار می‌کند

شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای دعوتنامه‌ای برای برگزاری مراسمی در ۴ اردیبهشت (۲۴ آوریل) ارسال کرده است که به نظر می‌رسد طی آن، محصول یا سرویس جدیدی توسط اسپاتیفای معرفی خواهد شد.
تبلیغات

اسپاتیفای هفته‌ی گذشته سهام خود را برای اولین بار به‌صورت عمومی عرضه کرد. عرضه‌ی اولیه‌ی سهام اسپاتیفای که در قالب DPO انجام شد، تا امروز پیامد بسیار خوبی برای اسپاتیفای به همراه داشته است؛ به‌طوری‌که ارزش سهام این کمپانی افزایش یافته و از این‌رو ارزش بازار اسپاتیفای نیز رشد کرده است.

اسپاتیفای چند روزی پس از عرضه‌ی اولیه سهامش، دعوتنامه‌ای ارسال کرده که براساس آن قرار است در تاریخ ۴ اردیبهشت‌ماه (۲۴ آوریل) مراسمی در شهر نیویورک برگزار کند. دعوتنامه‌ی ارسال‌شده توسط اسپاتیفای شواهد روشنی درباره‌ی محصولاتی که احتمالا شاهد رونمایی از آن خواهیم بود ارائه نمی‌کند؛ اما در هفته‌های اخیر شاهد انتشار اخبار و شایعاتی در رابطه با محصول احتمالی اسپاتیفای هستیم.

شنیده‌ها حاکی از این هستند که اسپاتیفای در حال توسعه‌ی کنترل‌های صوتی برای اپلیکیشن خود است که قابلیت‌های متعددی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین باید به انتشار اخبار و اطلاعاتی در رابطه با احتمال عرضه‌ی یک محصول سخت‌افزاری اشاره کرد.

یکی از آخرین اطلاعاتی که ساعاتی پیش منتشر شد، در مورد توسعه‌ی یک پخش‌کننده‌ یا کنترل مستقل توسط اسپاتیفای برای استفاده در خودرو است. بر اساس گزارش شماری از کاربران در شبکه‌ی ردیت و به نقل از ورج، شماری از کاربران تبلیغات مربوط به پیشنهاد استفاده از این محصول را دریافت کرده‌اند. اشتراک تعیین‌شده برای استفاده از سرویس‌های این دستگاه سخت‌افزاری ۱۲.۹۹ تا ۱۴.۹۹ دلار برای هر ماه تعیین شده است. کاربران مورد نظر اعلام کرده‌اند که با کلیک روی تبلیغات مورد نظر به اپلیکیشن اسپاتیفای منتقل شده‌اند.

مراسم 24 آوریل اسپاتیفای

از جمله‌ی دیگر اطلاعات ارائه‌شده باید به شنیده‌ها در خصوص پشتیبانی این دستگاه از دستورات صوتی اشاره کرد. به نظر می‌رسد مراسم ۴ اردیبهشت‌ماه زمانی است که شاهد رونمایی از اولین محصول سخت‌افزاری اسپاتیفای خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات