قیمت هواوی P20 و P20 Pro مشخص شد

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین تلفن‌های هوشمند هوآوی که تاکنون اطلاعات بسیاری از آن‌ها به بیرون درز پیدا کرده بود، حال اطلاعاتی درباره قیمت آن‌ها منتشر شده است.
تبلیغات

هوآوی قصد دارد سری پی ۲۰ خود را در تاریخ ۲۷ مارس روانه بازار کند. تاکنون تصاویر و مشخصات زیادی پیرامون این دستگاه‌ها به بیرون درز کرده بود. جدیدترین اطلاعات لو رفته، قیمت و وضعیت حافظه دستگاه‌های هواوی P20 و هواوی P20 پرو را در بازارهای اروپای غربی نشان می‌دهد.

جالب است بدانید که نسخه وانیلی حدود ۶۸۰ یورو و دستگاه بزرگ‌تر یعنی مدل پرو، حدود ۹۰۰ یورو قیمت گذاری شده‌اند. هوآوی قصد دارد تنها یک نسخه از P20 با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را در اروپا عرضه کند. گفته می‌شود که P20 پرو نیز با همان میزان حافظه داخلی روانه بازار می‌شود، اما رم آن ۶ گیگابایت خواهد بود.

رولاند کوانت اظهار داشت که باقی مناطق جهان به انواع دیگر این دستگاه‌ها نیز دسترسی خواهند داشت؛ اما اروپا برای خرید رسمی تنها همین گزینه را پیش رو دارد.

طی اطلاعات منتشر شده، تصویری به بیرون درز کرده است که مقایسه دو دستگاه را از لحاظ سایز نشان می‌دهد. ظاهرا P20 صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و P20 پرو بر خلاف شایعات که اندازه صفحه نمایش را ۶.۰۱ اینچی عنوان می‌کردند، ۶.۱ اینچ خواهد بود.

همچنین این تصاویر اطلاعات دیگری را در اختیار قرار می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به وجود شکافی در بالای صفحه نمایش، حس‌گر اثر انگشت در قسمت پایین و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست تلفن هوشمند اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات