انتشار رندرهای هواوی P20 و استفاده از دوربین اصلی سه گانه

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای منتشرشده از پرچم‌دار آتی هواوی، موسوم به پی ۲۰ به استفاده از دوربین اصلی سه‌گانه و نمایشگر فوق‌ باریک در این گوشی اشاره می‌کنند.
تبلیغات

در اواخر سال ۲‍۰۱۷ اولین شایعات در ارتباط با پرچم‌دار آتی هواوی موسوم به پی۲۰ منتشر شد. به‌ نظر می‌رسد قرار است این گوشی در سه مدل ارائه شود. در کنار مدل پایه‌ی پی ۲۰، مدلی با پسوند پلاس ارائه خواهد شد که احتمالا از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده خواهد کرد و در خانواده‌ی فبلت‌ها جای خواهد گرفت. مدل دیگری با پسوند Pro نیز احتمالا با مشخصات فنی بالاتری نسبت به مدل پایه عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعات کافی از این گوشی‌ها در دسترس نیست؛ ولی تدریجا شایعات مختلف در ارتباط با این گوشی‌ها منتشر می‌شود. یکی از این شایعات به استفاده از دوربین اصلی سه‌گانه در این گوشی‌ها اشاره دارد.

همان‌گونه که می‌دانیم، در مدل پی ۱۰ از ترکیب یک سنسور رنگی و یک سنسور مونوکروم استفاده شده است؛ در این حالت وظیفه‌ی ثبت تصاویر بر عهده‌ی سنسور رنگی است و از سنسور دوم جهت جذب نور و جزئیات بیشتر استفاده می‌شود. بر اساس شایعات، در پی ۲۰ از سه دوربین در قسمت پشت گوشی استفاده شده است که ترکیب آن‌ها توانایی ثبت تصاویر با وضوح ۴۰ مگاپیکسل و زوم ترکیبی ۵ برابری را فراهم می‌آورد.

رندر هواوی پی ۲۰ / Huawei P20 Render

پیش از این چند طرح از گوشی آتی هواوی منتشر شده بود؛ اما اخیرا رندرهایی منتشر شده‌اند که ادعا می‌شود به پی۲۰ هواوی تعلق دارند. این رندرها که در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده‌اند، یک گوشی با حاشیه‌های فوق باریک و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ را نشان می‌دهند. همانند طرح‌هایی که قبلا منتشر شده بودند، در این رندرها نیز شاهد استفاده از دوربین سه‌گانه با آرایش افقی در پشت گوشی هستیم. هرچند حاشیه‌های پایین گوشی بسیار باریک هستند، اما احتمالا حسگر اثر انگشت در همین حاشیه‌ی کوچک جای گرفته است.

اگرچه نمی‌توان تمام شایعات منتشرشده را قطعی قلمداد کرد؛ اما احتمالا در آینده از همکاری هواوی و لایکا در زمینه‌ی‌ توسعه‌ی دوربین سه‌گانه اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات