نسل بعدی تبلت کیندل‌فایر آمازون با صفحه نمایش بهتر به زودی وارد بازار می‌شود

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
فروش قابل توجه تبلت ۷ اینچی ارزان قیمت آمازون باعث شده‌است تا این شرکت نسبت به ساخت نسل بعدی Kindle Fire اقدام کند. براساس اطلاعاتی که توسط  AllThingsD منتشر شده تبلت جدید آمازون از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسل قبلی دارد اما از نظر سخت‌افزاری بهبود یافته است. نسخه جدید Kindle Fire  ضخامت باریک‌تر و وزنی سبک‌تر داشته و صفحه نمایش آن نیز رزولوشنی بالاتر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد.
تبلیغات

Kindle Fire جدید که انتظار می‌رود در سه ماه سوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار شود، مجهز به همان صفحه نمایش ۷ اینچی است اما رزولوشن آن از ۱۰۲۴ در ۶۰۰ نسخه فعلی به ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل ارتقاء یافته است. به این‌ترتیب رزولوشن نمایشگر تبلت جدید آمازون با نکسوس ۷ گوگل یکسان خواهد بود.

علاوه بر صفحه نمایش بهتر، تبلت جدید آمازون دارای دوربین داخلی نیز خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی از نوع و کیفیت دوربین این تبلت در دسترس نیست.

همچنین انتظار می‌رود Kindle Fire جدید با همان قیمت زیر ۲۰۰ دلار عرضه شود. از طرفی شواهد بسیار محکمی مبنی بر تلاش اپل در ساخت تبلت ۷ تا ۸ اینچی بدست آمده که رقابت بین تبلت‌های ۷ اینچی را داغ‌تر می‌کند. اگر این اتفاق بیافتد،‌ آمازون رقبای سرسختی همچون iPad Mini اپل و Nexus 7 گوگل را خواهد داشت.

به نظر شما کدامیک از این ۳ تبلت پیروز میدان خواهند شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات