نسل جدید گوگل گلس از نظر ظاهری شبیه به نسخه‌ی اول خواهد بود

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اخبار منتشر شده در مورد نسل جدید گوگل گلس حکایت از این موضوع دارد که Google Glass Enterprise Edition با ظاهری شبیه به نسل اول و قابلیت‌هایی نظیر ضد آب بودن، بازوهای تاشدنی و با هدف استفاده در محیط‌های کاری روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

 براساس آخرین اخبار منتشر شده در خصوص نسل جدید گوگل گلس، این محصول از نظر ظاهری شباهت بسیاری با نسل اول خواهد داشت. به گزارش 9to5Google، نسل جدید گوگل گلس که با نام Google Glass Enterprise Edition شناخته می‌شود، بسیار کاربردی‌تر خواهد بود. از جمله‌ی قابلیت‌های نسل جدید عینک هوشمند گوگل باید به قابلیت تا شدن بازوهای عینک همچون نسل‌های پیشین به همراه ضد آب بودن و همچنین امکان استفاده از این محصول در محیط‌های کاری اشاره کرد. برخلاف نسل اول این گجت پوشیدنی، تمرکز گوگل روی کاربردی بودن آن است تا استفاده از آن به عنوان یک گجت در حوزه‌ی مد.

با توجه به اینکه از گوگل گلس در نسل اول استقبال چندانی به عمل نیامد، تمرکز روی قابلیت‌های کاربردی نسل دوم برای عرضه به کسب و کارها منطقی به نظر می‌رسد. برای مثال نسخه‌ی اینترپرایز می‌تواند در کسب و کارهایی نظیر بیمارستان‌ها و کارگاه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. مطمئنا افراد در تقابل با پرستارها و پزشکان از حس اعتماد بیشتری برخوردار خواهند بود که همین موضوع موضع‌گیری‌ها در برابر گوگل گلس را تلطیف خواهد کرد.

گوگل گلس در اختیار بخشی از مشتریان تجاری گوگل قرار خواهد گرفت که هم اینک با این کمپانی در حال همکاری هستند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات