همکاری سامسونگ با اینگرام مایکرو برای اجرای ویندوز در گلکسی‌های جدید

یک‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ، آمازون و اینگرام مایکرو در حرکتی مشترک قصد دارند امکان استفاده از رایانه‌ی شخصی را بر روی گوشی هوشمند اخیر سامسونگ از سری گلکسی فراهم آورند.
تبلیغات

اینگرام مایکرو، شرکت ارائه‌ی کننده‌ی خدمات جانبی دنیای فناوری، با سامسونگ و آمازون تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کرده تا راه حلی ارائه کند که کاربران بتوانند روی گوشی سامسونگ خود به برنامه‌های ویندوز دسترسی داشته باشند. امکانی مشابه چیزی که روی HP Elite X3 از طریق HP Workspaces در دسترس بود.

راه حلی که آنها ارائه می‌کنند با نصب خودکار WorkSpace متعلق به شرکت آمازون و دسکتاپ ویندوز به عنوان یک سرویس، امکان اجرای یک دسکتاپ مجازی را به کاربران گوشی‌های گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۸ و ۸ پلاس روی گوشی‌هایشان می‌دهد و آنها قادر خواهند بود تنها در چند گام ساده فضای رایانه را در گوشی هوشمند خود تحت کنترل بگیرند.

خوشحالیم که به کمک DeX Station و WorSpaces متعلق به شرکت آمازون و سایر خدمات که توسط مجموعه‌ی اینگرام ارائه می‌شود راه حل خلاقانه‌ای را به شرکای خود و کاربران آنها عرضه می‌کنیم.

دکس استیشنِ سامسونگ گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را به انواع نمایشگر فول اچ‌دی، موس و کیبورد وصل می‌کند تا تجربه‌ی کار با دسکتاپ را روی گوشی هوشمند شما به ارمغان بیاورد.

با ترکیب دکس و WorkSpaces، کاربران حرفه‌ای می‌توانند تجربه‌ی کامل‌تری از کار با دسکتاپ را به صورت کاملا ایمن روی گوشی خود داشته باشند. دانشجویان، مهندسین و کارمندان می‌توانند با دسترسی به فضای دسکتاپ ویندوز مجازی، پرونده‌ها و برنامه‌هایش، کنترل کامل رایانه‌ی شخصی خود را روی گوشی هوشمند خود در دست بگیرند.

سرویس WorkSpaces آمازون ساعتی ۲۲ سنت و هزینه به همراه دارد و با پرداخت ماهیانه ۳۵ دلار می‌توان به صورت نامحدود از آن استفاده کرد.

ناتان توماس، مدیر کل شرکت اینگرام مایکرو می‌گوید ترکیب دو محصول سامسونگ و آمازون تجربه‌ی کاملی از کار با دسکتاپ در گوشی هوشمند را به همراه می‌آورد و ما سعی داریم در آینده این تجربه‌ی دسترسی آسان و همیشگی به رایانه را برای کاربران بیشتری ارائه کنیم.

موک اوه، نایب رئیس بخش تجاری سامسونگ می‌گوید: «اجرای تمام برنامه‌های اندروید و ویندوز روی نوت ۸ و اس ۸ و اس ۸ پلاس به کمک دکس سامسونگ چیزی است که تا تجربه نکنید باور نخواهید کرد. ما با خدمات وب آمازون و اینگرام مایکرو کلود همکاری کرده‌ایم تا این امکان را برای کاربرانمان فراهم کنیم.

امکان خرید اشتراک WorkSpaces از طریق فروشگاه مایکرو کلود برای نمایندگان فروش آمریکا تا پایان سال فراهم خواهد شد. در نتیجه‌ی این همکاری، علاوه بر خدماتی که ذکر شد امکان استفاده از خدمات ابری شرکت اینگرام مایکرو نیز برای کاربران گوشی‌های نوت ۸، اس ۸ و اس ۸ پلاس وجود دارد.

استفاده‌ی رایگان ۳۰ روزه از WorkSpaces برای کاربران سه گوشی فوق و دکس سامسونگ برای کشورهای استرالیا، بلژیک، کانادا، فرانسه، هلند، نیوزلند، انگلیس و آمریکا در نظر گرفته شده است. این استفاده‌ی رایگان ۳۰ روزه تنها در صورتی به شما تعلق می‌گیرد که از طریق برنامه‌‌ی دکس رایگان ویندوز موجود در اپ استور سامسونگ گلکسی اقدام کنید. در نظر داشته باشید که برای ثبت نام باید داکِ دکس به سیستم متصل باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات