بنزین دزدی از ماشین پلیس و انتشار تصویر آن در فیسبوک به دستگیری جوانک 20 ساله منتهی شد

شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
مایکل بیکر، جوان بیست ساله اهل کنتاکی در ایالات متحده که تصویر بنزین دزدی خود از یک خودرو پلیس را در فیسبوک منتشر کرده بود دستگیر و روانه زندان شد.
تبلیغات

به نقل از شبکه تلویزیونی محلی WYMT، این تصویر که توسط جوآن سندلین، نامزد متهم گرفته شده است، وی را در حال بنزین دزدی از یکی از خودروهای پلیس منطقه جنکینز نشان می دهد. اما آیا یک عکس می‌تواند سند تخلف یک متهم باشد؟

مایکل و دوستش به خبرنگار این شبکه تلویزیونی اعلام کردند که هدفی جز شوخی نداشته‌اند. مایکل همچنین گفت: «فقط می‌خواستیم که آنجا بشینیم و یک عکس جالب برای فیسبوک بگیریم، همین!»

جوآنا هم اعلام کرد که: بله، از این کار خیلی متاسفیم؛ اما ما می‌خواستیم کمی شوخی کنیم. منظورم این است که اگر می‌خواستیم بنزین دزدی کنیم، از خودمان عکس نمی‌گرفتیم و آن را در اینترنت منتشر نمی‌کردیم. ما چیزی ندزدیدیم، اما واقعاً متاسفیم.

مایکل که متهم به سرقت غیر قانونی است، شب گذشته را در زندان سپری کرد.

پیش از این نیز آلن فالک، اهل ایالت واشینگتن در ساحل غربی امریکا به دلیل انتشار عکس ازدواج دومش در فیسبوک به اتهام تعدد زوجات دستگیر و روانه زندان شده بود.

ماجرا زمانی جدی شد که همسر اول آلن، تصویر ازدواج وی را با زن دیگری در اینترنت دید و به دادگاه شکایت کرد. قاضی نیز وی را به دلیل عدم طلاق همسر اول و ازدواج مجدد محکوم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات