لینکدین با دستیار هوشمند بیکسبی یکپارچه شد

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اعلام کرد که شبکه‌ی اجتماعی لینکدین با دستیار دیجیتال بیکسبی سامسونگ یکپارچه شده است.
تبلیغات

سامسونگ در ابتدا تصمیم داشت در کنار معرفی دو گوشی هوشمند پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، از دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی نیز رونمایی کند، اما سرانجام این شرکت ترجیح داد دستیار دیجیتال خود را با کمی وقفه به کاربران ارائه دهد؛ به همین دلیل امکان استفاده از بیکسبی برای کاربران آمریکایی تا اواسط ماه قبل وجود نداشت. افزون بر این تقریبا مطمئن هستیم که غول فناوری کره‌ای می‌خواهد پشتیبانی از زبان چینی را هم به دستیار شخصی بیکسبی اضافه کند؛ اما سرعت پیشرفت این فرآیند به دلیل کمبود داده‌های اولیه و متخصصان زبان‌های خارجی کاهش یافته است.

اگرچه دستیار هوشمند بیکسبی با توجه به شرایط یادشده شروع خوبی را تجربه نکرد، اما حالا شرکت مایکروسافت اعلام کرده که شبکه‌ی اجتماعی لینکدین با دستیار نامبرده یکپارچه‌سازی شده است و این ویژگی احتمالا به کاربران کمک خواهد کرد تا بتوانند با روشی راحت‌تر در جریان ارتباطات خود با افراد دیگر قرار بگیرند. حال بیکسبی می‌تواند لینک‌های مورد نظر کاربران را با نوتیفیکیشن‌های My Schedule به پروفایل‌‌ها اضافه کنند؛ این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد از ارتباطات رایج خود و اطلاعات مربوط به شرکت‌کنندگان در جلسات سریع‌تر آگاه شوند. یکپارچه شدن دستیار هوشمند بیکسبی با شبکه‌ی اجتماعی لینکدین به کاربران کمک می‌کند تا بر اینکه با چه کسانی قرار ملاقات‌ دارند نظارت داشته باشند. این یکپارچه‌سازی همچنین پیام‌رسانی و برقراری ارتباطات را آسان‌تر می‌کند.

Bixby

در نتیجه‌ی این همکاری کاربران می‌توانند بدون مراجعه به اپلیکیشن یا وب‌سایت لینکدین، نگاهی کلی به موضوعات مهم این شبکه‌ی اجتماعی داشته باشند.

کسانی که تمایل دارند از این قابلیت‌های جدید استفاده کنند، ابتدا باید اپلیکیشن شبکه اجتماعی لینکدین را روی گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس خود نصب و سپس دستیار هوشمند بیکسبی را با این اپلیکیشن همگام‌سازی کند. همچنین در بخش کارت‌های بیکسبی می‌توان اطلاعات مربوط به روز کاری خود لینکدین را مشاهده کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات