هندزفری بلوتوث جدید سامسونگ با پشتیبانی از بیکسبی به همراه گلکسی نوت 8 عرضه خواهد شد

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به‎زودی از یک هندزفری بلوتوث جدید رونمایی خواهد کرد که از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

 ممکن است سامسونگ به برنامه‎های خود برای ساخت یک بلندگوی هوشمند با دستیار صوتی بیکسبی پایان داده باشد؛ اما همچنان این امکان وجود دارد که در آینده‎ای نزدیک، دستگاهی با پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی به‌صورت رسمی معرفی شود. وب‌سایت ETnews، گزارش می‌دهد که شرکت سامسونگ روی یک هندزفری بلوتوث کار می‎کند که از دستیار صوتی بیکسبی این سازنده، پشتیبانی خواهد کرد.

این امکان وجود دارد که هندزفری بلوتوث جدید سامسونگ، به‌زودی معرفی شود و هم‌زمان با فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۸ که در ماه سپتامبر به‌صورت محدود عرضه خواهد شد، به فروش برسد. گزارش منتشرشده توسط ETnews، هم‎چنین حاکی از این است که شرکت سامسونگ هنوز تصمیمی برای عرضه‌ی هندزفری بلوتوث به‌صورت یک پکیج به همراه گلکسی نوت ۸ ندارد و بنابراین، ممکن است هندزفری بلوتوث جدید این سازنده به‌صورت جداگانه به فروش برسد.

در هر صورت، باید توجه داشته باشید که این هندزفری بلوتوث به‌صورت محدود به فروش خواهد رسید؛ زیرا دستیار صوتی بیکسبی در حال حاضر تنها در ایالات متحده و کره‎ جنوبی فعال شده است. بااین‌حال احتمال دارد که با پشتیبانی بیکسبی از زبان‌های بیشتر، هندزفری بلوتوث جدید سامسونگ به‌صورت گسترده‌تر عرضه شود.

اطلاعات فاش شده در مورد هندزفری جدید سامسونگ، حاکی از این هستند که این مدل از فناوری «مسدودسازی نویز» بهره خواهد برد که می‌تواند از انتقال صدای اضافه جلوگیری کند. امکان مسدودسازی نویز به‌عنوان یکی از بهترین ویژگی‎های هندزفری جدید سامسونگ برشمرده خواهد شد که می‌تواند کیفیت تماس‌های صوتی شما را دستخوش تغییر نماید؛ به‌خصوص زمانی که در محیط‌های شلوغ به مکالمه می‌پردازید.

همان‏طور که گفته شد، هدست بلوتوث جدید سامسونگ از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی خواهد کرد؛ به همین جهت می‌توانید سؤال‌های خود را از دستیار صوتی جدید سامسونگ بپرسید و برای استفاده از این دستیار صوتی، نیازی به روشن کردن گوشی هوشمند خود نخواهید داشت.

به جز این موارد، در حال حاضر مشخص نیست که هندزفری جدید سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد. اگر گزارش منتشرشده در این محصول صحت داشته باشد، سامسونگ در ماه آینده از آن رونمایی خواهد کرد. بااین‌حال، باید به شایعه منتشرشده در مورد هندزفری جدید سامسونگ، با دیده شک و تردید نگریست؛ زیرا به‌صورت رسمی تأیید نشده است و احتمال دارد که این محصول در نهایت معرفی نشود.

مدتی پیش اعلام شد که شرکت سامسونگ در حال طراحی یک بلندگوی هوشمند جدید با دستیار صوتی بیکسبی است و آن را به‌زودی عرضه خواهد کرد. با این‌ وجود، به نظر می‎رسد که شرکت سازنده از معرفی این بلندگوی هوشمند صرف ‌نظر کرده است و عرضه آن را چندان به‌صرفه نمی‌داند. در رابطه با گلکسی نوت ۸ که احتمالاً از هندزفری جدید سامسونگ استفاده خواهد کرد، باید گفت که این فبلت پرچم‎دار در ۱ شهریور به‌صورت رسمی معرفی می‎شود.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات