امکان ثبت نام در برنامه آزمایشی گوگل پلاس فراهم شد

یک‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر به گوگل ‌پلاس علاقه دارید، می‌توانید از همین حالا در برنامه‌ی آزمایشی این شبکه‌ی اجتماعی ثبت‌نام کنید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که گوگل‌ پلاس به دنبال دریافت بازخورد از جانب کاربران است تا بدین طریق بتواند سرویس‌های بهتری ارائه دهد. به عبارت دیگر، گوگل پلاس به دنبال کاربرانی است که در برنامه‌ی آزمایشی این شبکه‌ی اجتماعی عضو شوند. این خبر از طرف گوگل پلاس منتشر و در بخشی از متن آن نوشته شده است کاربرانی که در این برنامه‌ی آزمایشی عضو شوند، می‌توانند به امکانات جدید دسترسی داشته باشند و همچنین با تیم گوگل پلاس و سایر اعضای برنامه‌ی آزمایشی این شبکه‌ی اجتماعی چت کنند.

اما چند نکته در مورد این خبر وجود دارد. اول اینکه به نظر می‌رسد گوگل پلاس فقط به دنبال کسانی است که در این شبکه‌ی اجتماعی پست‌های زیادی ارسال می‌کنند و در واقع فعال‌ هستند. البته در خبر گوگل پلاس، پیش‌نیازهای فعال بودن کاربر دقیقا اعلام نشده است و به همین دلیل شاید فعال بودن از نظر گوگل برای ثبت‌ نام در برنامه‌ی آزمایشی مورد بحث، پیش‌نیازهای دیگری هم داشته باشد. نکته‌ی دیگر اینکه افرادی که قصد عضویت در برنامه‌ی آزمایشی گوگل پلاس دارند، باید برای یادگیری در مورد این شبکه‌ی اجتماعی انگیزه داشته باشند و همچنین بازخوردهای خود را از طریق بخش‌ گفتگوی این سرویس اعلام کنند. سومین نکته در مورد عضویت در برنامه‌ی آزمایشی گوگل‌ پلاس این است که این سرویس فقط به دنبال افرادی است که بتوانند بازخوردهای باکیفیت و سطح بالایی در مورد این شبکه‌ی اجتماعی ثبت کنند. بدین ترتیب انتظار می‌رود اعضای برنامه‌ی آزمایشی گوگل پلاس، نظرات و تجربیات کاربری خود را با بیان جزئیات کافی برای این شبکه‌ی اجتماعی ارسال کنند.

به غیر از مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، ظاهرا مرحله‌ی سخت دیگری برای تبدیل شدن به یک بتا تستر در گوگل پلاس وجود ندارد. با این شرایط، به احتمال زیاد گوگل پلاس قصد دارد تعداد بیشتری کاربر به عضویت برنامه‌ی آزمایشی این سرویس درآیند. در خبر منتشرشده توسط گوگل پلاس، هیچ اشاره‌ای به تعداد کاربرانی که می‌توانند در این برنامه‌ی آزمایشی شرکت کنند، نشده است و افرادی که واقعا قصد ثبت‌نام در این برنامه دارند، بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به انجام این کار اقدام کنند. درهرصورت اگر شما هم تصمیم دارید به جمع کاربران بتا تستر گوگل پلاس بپیوندید، باید فرم مربوطه را پر کنید. در فرم مورد اشاره، تمرکز اصلی بر استفاده‌ی شخصی از گوگل پلاس است و اینکه چرا از این سرویس استفاده می‌کنید. البته سؤالات دیگری هم در این فرم مطرح شده است؛ به‌عنوان مثال از این سرویس چه مدت استفاده کرده‌اید و چرا می‌خواهید عضوی از برنامه‌ی آزمایشی گوگل پلاس شوید. سؤالات دیگری در فرم یادشده هستند که شانس پذیرفتن کاربران را به‌عنوان یک بتا تستر افزایش می‌دهند؛ مثلا اینکه شما به چند زبان می‌توانید صحبت کنید. درهرحال اگر به عضویت در این برنامه‌ی آزمایشی علاقه دارید، می‌توانید با مراجعه به این لینک، فرم مربوطه را تکمیل و آن را برای گوگل پلاس ارسال کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات