هرچه میزان محتوای موجود در شبکههای اجتماعی بیشتر شود، فیلتر کردن و نمایش دادن محتوای مرتبط برای هر کاربر نیز دشوارتر میشود. در یک پنل خبری در کنفرانس امبی ۲۰۱۷، مهندسانی از اینستاگرام و لینکدین در مورد این مسئله که چگونه یادگیری ماشینی به آسانسازی انجام عمل یادشده یاری میرساند، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
توماس دیمسون یکی از مهندسان داده در اینستاگرام، میگوید:
در همین زمان لینکدین نیز به اتکا بر دادههای موجود در پروفایلها، نظیر علایقی که کاربران برای شخصیسازی فید خبری خود ذکر کردهاند پرداخت.
ارن برگر، معاون مهندسی لینکدین، میگوید:
هردوی این شرکتها پیچیدگیهای دادههای کاربران را در مقیاس بسیار بزرگ مدیریت میکنند. این عمل زمانی که نیاز به پردازش برخی از دادهها در زمان واقعی وجود دارد بهمراتب دشوارتر میشود.
دیمسن افزود:
نظرات