جزئیات بیشتر از رابط کاربری Cshell در ویندوز 10

جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت پوسته جدید ویندوز ۱۰ موبایل خود را با نام CShell معرفی کرده که پوسته‌ای بسیار مدرن‌تر با قابلیت‌های جالب توجه است.
تبلیغات

چند هفته پیش خبری با عنوان رابط کاربری جدید ویندوز 10 با نام CShell منتشر کردیم که خبر از یک محیط کاربری جدید در ویندوز ۱۰ موبایل می‌داد.

حال با انتشار جزئیات بیشتر، می‌توان گفت که Cshell پوسته‌ی جدید مایکروسافت ویندوز است و جایگزین پوسته کنونی این سیستم‌عامل در انتشارات بعدی ویندوز ۱۰ خواهد شد. پوسته جدید ویندوز بسیار منعطف و سازگار است؛ به‌نحوی‌که می‌تواند با تمامی سایزهای صفحه نمایش خود را منطبق کند و همچنین بدون مکث یا تأخیر، به چرخاندن صفحه پاسخ دهد.

پوسته جدید مایکروسافت یک پوسته ماژولار است و به چند قسمت مختلف تقسیم‌بندی شده است. هر قسمت در زمان نیاز بارگذاری و استفاده می‌شود که این قابلیت باعث انعطاف‌پذیری بیشتر پوسته و تجربه کاربری بهتری می‌شود.

بدین صورت می‌توانید از تمام قابلیت‌های Cshell در یک دستگاه با فاکتورهای متفاوت نسبت به دستگاه‌های پیشین استفاده کنید و نگران ناسازگاری‌های پیش‌آمده همچون قبل نباشید.

با معرفی Cshell می‌توان امیدوار بود که ویندوز ۱۰ یک پوسته بسیار قدرتمند و کارآمد دریافت خواهد کرد و بالاخره ویندوز ۱۰ موبایل نیز حرفی برای گفتن در برابر ویندوز نسخه دسکتاپ پیدا می‌کند.

نسخه‌ای از سی‌شل هم در وب فاش شده است که کاربران در مورد آن نظرات مثبتی داشته‌اند و به نظر می‌رسد پوسته جدید مایکروسافت بسیار پایدار است و ویندوز موبایل را به مدرن‌تر شدن نزدیک می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات