از این پس با استفاده از کیبورد می‌توانید از گوگل اسیستنت سؤال بپرسید

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
در رویداد I/O، گوگل اعلام کرد که قابلیت پرسش از طریق کیبورد به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت اضافه شده است.
تبلیغات

گوگل پس از مدت‌ها انتظار قابلیتی به دستیار هوشمند اسیستنت اضافه کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد از طریق تایپ در کیبورد بتواند سؤالاتش را از گوگل اسیستنت بپرسد. این قابلیت نه‌تنها برای گوشی‌های هوشمند اندروید عرضه خواهد شد، بلکه دارندگان آیفون نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

تا قبل از این قابلیت، کاربران می‌توانستند از طریق فرامین صوتی اقدام به پرسش از دستیار گوگل اسیستنت کنند؛ اما با عرضه قابلیت جدید، امکان تایپ پرسش مد نظر در کیبورد وجود دارد. برای انجام این کار، کاربر می‌تواند از دکمه‌ای استفاده کند که شبیه به کیبورد طراحی شده است.

زمانی که سؤالتان را مطرح کردید، دستیار هوشمند شیوه پاسخگویی خود را تغییر می‌دهد و به‌صورت متنی با شما ارتباط برقرار می‌کند. گوگل می‌خواهد با ایجاد تفاوت‌هایی در اسیستنت، کار با دستیار هوشمندش را تا حد ممکن با موتور جستجوگر گوگل متمایز کند. درواقع هدف گوگل این است که کاربران بتوانند با اسیستنت مکالمه کنند.

به نظر می‌رسد گوگل برای دستیار هوشمندش برنامه‌های زیادی دارد. با در نظر گرفتن اتفاقاتی که در رویداد I/O امسال رخ داده است، تا پایان سال می‌توانیم انتظار داشته باشیم که از  سه طریق صوتی، متنی یا دوربین بتوانیم به گوگل اسیستنت فرمان بدهیم. نظر شما در مورد قابلیت‌های جدید اسیستنت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات