مایکروسافت سرویس مبتنی بر اینترنت اشیای اج را برای آژور معرفی کرد

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت سرویس جدید آژور و مبتنی بر اینترنت اشیای خود را با نام Azure IoT Edge معرفی کرد.
تبلیغات

مایکروسافت امروز در کنفرانس Build 2017 سرویس ابری جدیدی را به نام Azure IoT Edge معرفی کرد که سرویس جدیدی برای آژور است و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و تحلیلی پیشرفته‌ای را به دستگاه‌های مرزی می‌آورد. این سرویس تنظیماتی را بین کد و سرویس‌ها فراهم می‌کند؛ بنابراین آن‌ها می‌توانند بین فضای ابری و دستگاه‌های مرزی با امنیت بالاتری جریان یابند تا بدین ترتیب هوشمندی را در سراسر دستگاه‌های IoT‌ گسترش دهند. 

توسعه‌دهندگان می‌توانند به‌سادگی می‌توانند آژور را با سرویس‌های شخص‌ ثالث یکپارچه کنند یا بر سرویس‌‌های موجود بیافزایند تا اپلیکیشن‌های IoT‌ سفارشی‌سازی‌شده‌ای را با منطق کسب‌وکار خودشان ایجاد کنند. به‌جای تمرکز روی فضای ابری و دستگاه‌های مرزی، توسعه‌دهندگان می‌توانند بهترین عملکرد هر دو بخش را با دستگاه‌هایی داشته باشند که می‌توانند براساس داده‌ای که تولید می‌کنند، به‌صورت محلی عمل کنند و در همین حین می‌توانند از فضای ابری برای پیکره‌بندی، گسترش و مدیریت این داده‌ها بهره بگیرند.

همچنین دستگاه‌های مرزی حتی هنگامی که آفلاین هستند یا تنها به‌صورت ادواری به فضای ابری دسترسی دارند، عملکرد قابل اتکایی دارند. دستگاه‌های مرزی در هر زمانی که مجددا به فضای ابری متصل می‌شوند، می‌توانند به‌صورت خودکار آخرین وضعیت خود را همگام‌سازی کنند و به عملکرد یکپارچه‌ی خود، صرف‌نظر از وضعیت اتصال به فضای ابری، ادامه دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات