سامسونگ عرضه پرچم‌دار دیگری را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ تأیید کرد

پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هم‌زمان با ارائه‌ی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷، سامسونگ عرضه‌ی پرچم‌دار دیگری را در نیمه دوم ۲۰۱۷ تأیید کرد.
تبلیغات

سامسونگ صبح امروز گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ خود را منتشر کرد که نشان از رکوردشکنی این کمپانی پس از تابستان ۲۰۱۳ از نظر سود عملیاتی داشت. یکی از موارد مشهود در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۷ سامسونگ، کاهش سوددهی بخش گوشی‌های هوشمند این کمپانی بود که دلیل اصلی آن را باید در غیبت گلکسی نوت ۷ این کمپانی کره‌ای جستجو کرد؛ چراکه سامسونگ موبایل به دلیل کاهش فروش پرچم‌دارانش در زمستان ۲۰۱۷، از نظر سوددهی عملکرد ضعیفی ارائه کرده است.

با پشت سر گذاشتن مشکلات پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷، سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را رونمایی و روانه‌ی بازار کرده است تا مشکلات پیشین را پشت سر بگذارد و بتواند حتی از نظر فروش، رکوردهای پیشین را در صورت امکان جابجا کند. کره‌ای‌ها تأیید کردند که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، پرچم‌دار دیگری نیز راهی بازار خواهند کرد.

سامسونگ معمولا گلکسی نوت جدید خود را طی مراسمی در تابستان (نیمه‌ی دوم سال میلادی)، رونمایی می‌کند. پس از مشکل باتری و انفجار گلکسی نوت ۷ سامسونگ، گمانه‌هایی مطرح شد که نشان از احتمال کنار گذاشتن سری گلکسی نوت برای همیشه از سوی سامسونگ داشت.

با نزدیک شدن به تابستان، شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با این گوشی هوشمند هستیم. باید دید که آیا گلکسی نوت ۸ سامسونگ می‌تواند علاوه بر پاک کردن خاطره‌ی تلخ گلکسی نوت ۷، با آیفون‌های جدید اپل نیز به رقابت بپردازد؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات