بلندگوی جدید هارمن کاردن مجهز به امکانات اسکایپ است

یک‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بلندگوی هارمن کاردن Invoke که به‌زودی عرضه خواهد شد، مجهز به دستیار کورتانا و امکانات اسکایپ است.
تبلیغات

در دسامبر سال ۲۰۱۶ کمپانی هارمن کاردن تیزری منتشر کرد که در آن بلندگوی جدیدی از این کمپانی مشاهده می‌شد. این بلندگو مبتنی بر دستیار هوشمند کورتانا است و با همکاری مایکروسافت ساخته می‌شود. حال، خبر جدیدی منتشر شده است که طبق آن، بلندگوی جدید هارمن کاردن موسوم به Invoke از امکانات اسکایپ نیز بهره می‌برد.

بلندگوی هارمن کاردن Invoke به تمام قابلیت‌های پایه مانند پرسش از کورتانا، مدیریت برنامه‌ها و موارد دیگر مجهز است. آنچه Invoke را متفاوت می‌سازد، امکان استفاده از قابلیت‌های اسکایپ است. کاربران با استفاده از این بلندگو می‌توانند با دوستان اسکایپ خود تماس برقرار کنند. این قابلیت در آمازون اکو یا گوگل هوم مشاهده نمی‌شود.

بنابراین برای برقراری تماس اسکایپ می‌توانید با فرمان صوتی از کورتانا بخواهید که با یکی از دوستانتان در اسکایپ تماس برقرار کند.

علاوه بر اسکایپ، در بلندگوی هارمن کاردن Invoke می‌توان به سرویس‌های استریم موسیقی مانند iHeartRadio متصل شد و آهنگ گوش داد. در Invoke مانند آمازون اکو، از یک حلقه نور برای کورتانا استفاده شده است و زمانی که این دستیار صحبت کند، حلقه نور روشن می‌شود.

یکی از نکات جالبی که در مورد بلندگوی Invoke به چشم می‌خورد این است که برای استفاده از این بلندگو نیاز به کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 نخواهید داشت. برای استفاده از بلندگوی Invoke می‌توان از هر دستگاهی بهره برد که مبتنی بر ویندوز 10 موبایل باشد.

قیمت می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم برای بلندگوی هارمن کاردن Invoke باشد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که هارمن کاردن اصولا محصولات پریمیوم می‌سازد و همین امر باعث می‌شود قیمت این محصولات بالا باشد؛ بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که بلندگوی Invoke از قیمت پایینی بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات