نحوه استفاده از گوگل اسیستنت در الجی جی 6

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
جی 6 پرچم‌دار شرکت ال‌جی به گوگل اسیستنت تجهیز شده است. این دستیار دیجیتال، قابلیت‌های متفاوتی پیش روی کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

 الجی جی ۶ به‌طور پیش‌فرض به دستیار دیجیتال گوگل یا همان Google Assistant مجهز شده است. این دستیار دیجیتال، قابلیت‌های ویژه‌ای برای جستجو در اینترنت، اجرای برنامه‌های مورد علاقه کاربر و همچنین دریافت پاسخ پرسش‌ها پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با وجود این، پیش از آنکه بتوانید از گوگل اسیستنت در LG G6 استفاده کنید باید راه‌اندازی این سرویس را در دستور کار قرار دهید.

برای اولین باری که اپلیکیشن گوگل (Google App) را اجرا می‌کنید، پیغامی مبنی بر تنظیم گوگل اسیستنت پیش روی شما قرار گیرد. در مرحله‌ی بعدی باید گزینه‌ی Get Started را لمس کنید تا به گوگل اسیستنت در تشخیص صدای خود کمک کنید.

در مرحله بعدی با گفتن عبارت «Ok, Google» برای سه مرتبه پشت سر هم، می‌توانید نحوه‌ی تلفظ کلمات را برای گوگل اسیستنت مشخص کنید.

assistant for lg g6

فعال کردن قابلیت Trusted Voice گام بعدی است که امکان اجرای گوگل اسیستنت را در حالتی که گوشی شما قفل است نیز فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید که فعال کردن قابلیت Trusted Voice می‌تواند مشکلات امنیتی احتمالی به همراه داشته باشد. با تکمیل این فرایند می‌توانید گوگل اسیستنت را در هر زمانی با گفتن عبارت OK, Google فراخوانی کنید.

google assistant for lg g5

با اجرای گوگل اسیستنت می‌توانید از مجموعه متنوعی از فرامین صوتی استفاده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید از گوگل اسیستنت سؤال کنید تیم مورد علاقه شما چه زمانی مسابقه خواهد داشت. علاوه بر این می‌توانید سؤال‌های دقیق‌ و خاص‌تری در خصوص وضعیت آب و هوا برای موقعیت مکانی خاص یا بازه‌ی زمانی مشخصی مطرح کنید.

امکان اجرای گوگل اسیستنت بدون استفاده از فرامین صوتی هم وجود دارد. به این منظور کافی است کلید هوم را لمس کنید و نگه دارید. پس از این می‌توانید فرمان صوتی خود را به گوش دستیار دیجیتال گوگل برسانید. بعد از اجرای اسیستنت می‌توانید صفحه جستجوی کلیدواژه‌ها و مفاهیم ترکیبی را که پیش از این در قالب Google Now on Tap پیش روی شما قرار می‌گرفت نیز فراخوان کنید.

با کشیدن انگشت از قسمت پایین به بالای صفحه‌نمایش، گوگل انتخاب کارت‌های اطلاعاتی مرتبط با محتوای موجود روی صفحه نمایش را میسر خواهد ساخت.

اگر این قابلیت‌ها نظر شما را جلب نمی‌کنند، امکان غیرفعال کردن آن‌ها نیز وجود دارد. به این منظور کافی است با لمس اپلیکیشن گوگل، گزینه Settings و پس از آن Google Assistant را لمس کنید و با رفتن به قسمت تنظیمات، پیمایش را به سمت پایین صفحه‌نمایش انجام دهید و با استفاده از المان کشویی، گوگل اسکرین و جستجوی مفاهیم ترکیبی را فعال یا غیرفعال کنید.

google assistant lg g6

در نظر داشته باشید که گوگل اسیستنت قابلیت‌های جذاب و متفاوتی پیش روی شما قرار می‌دهد؛ اما نکته اساسی در بهره‌مندی کامل از قابلیت‌های این سرویس، طرح پرسش‌های متفاوت، تعامل هرچه بیشتر با قابلیت‌های متفاوت و سرک کشیدن به بخش‌های مختلف این راهکار جذاب است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات