گوگل امکان امتیازدهی به فیلم و سریال را در نتایج جستجو فراهم می‌کند

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل این بار سرویس‌هایی مثل IMDB و Rotten Tomatoes را هدف قرار داده است تا امکان امتیازدهی به فیلم وسریال را از طریق نتایج جستجو فراهم کند.
تبلیغات

گوگل بار دیگر قصد ورود به بخش جدیدی از صنایع اینترنتی دارد و با سرویسی ساده و راحت، این بار به سراغ Rotten Tomatoes و IMDB می‌رود تا بتوانید در نتایج جستجو به فیلم‌ و سریال‌ها امتیاز دهید.

گوگل این موضوع را تائید کرده است و می‌گوید سرویس مورد نظر تنها در مرحله‌ی آزمایشی است و غیر از این مورد، درباره‌ی سرویس جدید خود حرفی برای گفتن ندارد.

برخلاف سایر پلتفرم‌های امتیازدهی، گوگل امتیاز عددی ندارد و فقط می‌توانید فیلم و سریال را لایک یا دیس‌لایک کنید. هرچند این ویژگی به‌ خودی‌ خود چندان هیجان‌انگیز نیست؛ اما قدم‌های کوچک برای سلطه بر اینترنت موضوعی است که در کارهای گوگل بیش از همه جلب توجه می‌کند.

اطلاعات در مورد آب‌و‌هوا، خرید بلیت و بسیاری موارد دیگر در گذشته نیاز به مراجعه به سایتی جداگانه داشتند، اما امروزه گوگل این سرویس‌ها را در بخش نتایج جستجوی خود به نمایش می‌گذارد.

البته در بخش نتایج جستجو، همچنان می‌توان در کنار دکمه‌های لایک گوگل، امتیازهای Rotten Tomatoes و IMDB را نیز مانند گذشته مشاهده کرد.

توجه داشته باشید که این ویژگی در مرحله‌ی تست قرار دارد و ممکن است برای کاربران در دسترس نباشد.

گوگل
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات