اپلیکیشن‌های ویندوز 10 موبایل به ویژگی Reset App مجهز می‌شوند

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن‌های ویندوز فون 10 به قابلیت جدیدی به نام Reset App مجهز خواهند شد.
تبلیغات

قابلیت تازه‌ای که آن را Reset App یا تنظیم مجدد اپلیکیشن می‌نامند، به‌زودی در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ موبایل قرار خواهد گرفت.

ریست اَپ به کاربران ویندوز فون اجازه می‌دهد تنظیمات اپلیکیشن‌های نصب‌شده را با اجرای این گزینه‌ به حالت ابتدایی و پیش‌فرض بازگرداند، بدون آنکه نیاز باشد نرم‌افزار حذف و مجدداً نصب شود؛ از این رو می‌توان گفت ریست اَپ ویژگی خاص و برجسته‌ای به شمار نمی‌رود.

بر اساس گزارش نشریه‌ی ایتالیایی Aggiornamenti Lumia؛ این قابلیت در بروزرسانی بعدی برای کاربران Insider Preview که در هفته‌ی جاری منتشر می‌شود گنجانده شده است و عرضه‌ی رسمی آن در سال ۲۰۱۷ همراه با Creators Update خواهد بود.

تنظیم مجدد اپلیکیشن گزینه‌‌ی Advance را به بخش اپلیکیشن‌ها واقع در Setting گوشی می‌افزاید و از این طریق به کاربران اجازه داده می‌شود تا اطلاعات و داده‌های ذخیره‌شده‌ی هر اپلیکیشن را Delete کنند.

ویژگی فوق بسیار شبیه گزینه Clear Cache سیستم عامل اندروید است که  کاربران می‌توانند با انتخاب آن، Data هر اپلیکیشن را پاک کنند.

اگر شما هم دوست دارید قابلیت‌های جدید ویندوز فون ۱۰ را زودتر از دیگران تجربه کنید، به جمع اعضای Insider Preview بپیوندید؛ برای این کار کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپلیکیشن Windows Insider را از استور ویندوز دانلود کنید.
  • نرم‌افزار را اجرا و با مایکروسافت آیدی خود در برنامه لاگین کنید.
  • از بین دو گزینه‌ی Fast Ring (دریافت سریع بروزرسانی‌های جدید که ممکن است مشکلاتی نیز داشته باشند) یا Slow Ring (دریافت عادی بروز رسانی‌ها بدون مشکلات اولیه)، یکی را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب گزینه‌ی مورد نظر به بخش تنظیمات گوشی و Phone Update بروید و با انتخاب Check For Updates، آخرین بروزرسانی اعضای Insider ویندوز فون را دریافت کنید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات