اپل دعوتنامه مراسم معرفی مک های جدید را برای 6 آبان ارسال کرد

پنج‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
اپل رسما اعلام کرد که در تاریخ ۲۷ اکتبر یا ۶ آبان ماه مراسمی را با عنوان hello again برگزار می‌کند که انتظار می‌رود طی آن شاهد رونمایی از مک‌های جدید باشیم.
تبلیغات

اپل رسما تاریخ ۲۷ اکتبر یا ۶ آبان ماه را برای رونمایی از محصولات جدیدش تایید کرد. انتظار می‌رود کاپرتینویی‌ها طی این مراسم نسل جدید مک‌های خود را رونمایی کنند.

در هفته‌های اخیر شایعات متعددی در خصوص رونمایی از مک‌های جدید اپل در پاییز سال جاری به گوش رسیده بود که حالا با تایید رسمی این موضوع، باید پنجشنبه‌ی هفته‌ی آینده به انتظار محصولات جدیدی بنشینیم که اپل رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود در این مراسم مک‌های جدید اپل رونمایی شود. ریکد صبح امروز با انتشار خبری که آن را در زومیت خواندید، برگزاری مراسم در ۶ آبان ماه را وعده داده بود.

از جمله‌ محصولاتی که بسیاری از شایعات تغییرات عمده  در آن را وعده داده‌اند، مک بوک پرو‌های جدید است که بنابر شنیده‌ها با بهره‌گیری از نوار کنترلر لمسی OLED راهی بازار خواهند شد. این نوار OLED بسته به اپلیکیشن اجرا شده، کلید‌های لمسی متفاوتی را برای کاربر در بالای کیبورد نمایش خواهد داد. همچنین گزارش‌های دیگری از جایگزینی درگاه USB سنتی و Magsafe با درگاه USB نوع C خبر داده‌اند. از جمله‌ احتمالات دیگر برای این مراسم نیز می‌توانیم به رونمایی از مک بوک ایر جدید در کنار آی مک‌های بروز شده اشاره کنیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات